Amintiri din copilarie

Odata parintii mei au plecat sa vinda niste poze in niste sate de linga orasul Galati (pe vremea lui Ceausescu) am ramas eu si sora mea Luminita, parintii ne-au incuiat in casa, bucataria era incuiata noi eram doar intr-o camera, au trecut 9 ore si neavand accesul la bucatarie (apa mancare) am rugat-o pe sora mea sa sara peste fereastra (aveam o casa fara etaje) dar geamul trebuia spart, l-am spart, sora mea s-a dus sa cumpere bors la sticla, noaptea parintii s-au intors, tata m-a luat la bataie eram doar un copil de 8 ani, imi placea tare mult sa  ma plimb cu sora mea pe linga dunare, era fain mai ales vara eu pe atunci nu intelegeam in politica nu stiam ce-i aia comunism stiam ca era Ceausescu dar nu-mi spunea nimic, si pe atunci se putea descurca tatal meu facea bani garla pe poze ca fotograf, acasa avea aparatele si studeul toate aparatele erau facute de tatal meu, tiu minte ca odata o pictoreasa a vrut sa ne picteze pe noi amandoi probabil ca eram frumosi. Mergeam la teatrul de papusi acolo ne distram cel mai mult cu o sticla de braga. Sora mea facea cumparaturi si eu cate odata, odata am plecat la alimentara ca sa cumpar paine cand eram spre casa am vazut pe drum o tiganca cu fusta lunga eram tare speriat credeam ca vrea sa ma fure, tiu minte si corturile lor, dar cand eram mai mare am priceput ca si ei sunt oameni doar diferiti…..

Dunare Galati

2 comentarii la “Amintiri din copilarie

Lasă un răspuns

