Omul ramine toata viata copil…

Caracterul omului nu se poate schimba asa ne-am nascut, tiu minte cand eram copil un concurs de motociclete faceau un zgomot teribil, dar imi placea, cand parintii mei plecau la un local ne luau si pe noi, pe mine m-a atras bateria, dar si alte instrumente, cand parintii dansau eu ma duceam la baterist pana cand mi-a oferit bateria… era misto, inca ca copil mic eram independent, tare mult imi placea libertatea, bunicii mei aveau vie, pamint etc, doar o parte era nationalizata, dupa revolutie au primit inapoi pamintul, mie imi placea viata de la sat, imi placea animalele, in curtea bunicilor era de toate – bunicii nu cumparau absolut nimic totul se gasea in curte, avea un spatiu imens, imi placea sa ma plimb cu caruta bunicilor era tare frumos.

Lasă un răspuns

