Andreea Raicu : Un oras minunat

andreearaicu1.jpg

Un oras minunat

Martie 13th, 2008

Sunt in Budapesta si in ultimele zile am incercat sa ma imprietenesc cu o raceala ingrozitoare care nu ma lasa sa fac prea multe lucruri. Dupa doua zile in care am refuzat sa ies afara am plecat intr o plimbare linistita prin orasul vechi. Mai fusesm in Budapesta, dar niciodata nu a existat suficient timp pentru promenade. Pacat…am pierdut mult…dar am recuperat acum…parca am pasit intr-unul din basmele pe care mi le citea bunica mea in copilarie. Era ca o poveste atat de frumos scrisa. Alei inguste, stradute cu cladiri vechi si frumoase, restaurante intime care te imbiau sa intri in atmosfera de acum cateva secole, coridoare in curtea palatului, scari si intari ascunse, catedrala impunatoare in stil gotic cu imbracaminte danteleta si palatul care trona deasupra tuturor…Aveam senzatia ca sunt o printesa care admira privelistea minunata care se vedea din curtea castelui ei…Dunarea linistita, podurile si Parlamentul frumos luminate..o splendoare care m-a facut sa uit de raceala ingrozotoare si ploaia care nu inceta sa cada.
E incredibil cum la numai cativa km de tara nostra exista asemenea locuri frumoase minunate.

 

Welcome to my world

M-am indragostit! Foarte tare! De ceva timp…de cateva luni. Ciudat. La inceput nu numai ca nu mi placea, dar ma scotea din sarite…departe de a fi dragoste la prima vedere cum imi imaginam eu ca trebuie sa inceapa povestile de iubire… era simplu, destul de prietenos, dar cerea prea mult in comparatie cu ce avea sa ofere. Am petrecut timp impreuna si mi-am zis ca oricine merita o sansa desi, recunosc, nu eram convinsa ca vreau sa o ofer de data asta. Ne-am vazut zi de zi, imi spunea lucruri frumoase, lucruri noi, … oamenii din jur au inceput sa-l caute, sa vorbeasca despre el, sa-l comenteze…am realizat ca m-am inselat…avea multe de oferit…eram fericita ca i-am dat o sansa noului meu prieten…ne-am certat, m-au enervat lucrurile pe care le spunea, dar simteam nevoia sa-l intalnesc tot timpul si sa aflu si ce spun si ceilalti despre el. Vreau sa va indragostiti si voi…de blogul meu. Cum am facut o eu cu blogul lui Tudor. Incepand de azi voi asterne in paginile acestea ganduri, voi impartasi experiente, voi deschide o usa catre o parte din viata mea pe care va invit sa intrati si sa mi spuneti parerile

Andreea Raicu

 

De Ovidiu Publicat în Vedete

Lasă un răspuns

