ELENA UDREA, ÎN PREAJMA LUI BUSH: „M-AM SIMŢIT MÂNDRĂ DE PREŞEDINTELE MEU”

elenaudreablog.jpg  
Preşedintele SUA, George W. Bush, este unul dintre cei mai bine păziţi oameni de pe planetă. Tocmai de aceea, este greu să fii prezent la conferinţele susţinute de acesta. Elenei Udrea i-a fost, se pare, mult mai simplu, ea fiind prezentă la discursul ţinut de Bush la Palatul CEC. Victor Ciutacu se întreabă, pe blogul său, în ce calitate a fost invitată la acest eveniment Elena Udrea: „în calitatea sa de secretar executiv al PD-L ori cumva de blogger?”
Întrebarea are acoperire în fapte, având în vedere că pe blogul personal Elena Udrea a publicat un comentariu plin de avânt patriotic, la adresa summitului NATO de la Bucureşti şi, mai exact, la adresa preşedintelui României, Traian Băsescu.
Elena Udrea declară fără nici o reţinere: „M-am simţit mândră de ţara mea, de Preşedintele meu.” Citat exact, cu P mare. Mai mult, Elena Udrea ne îndeamnă pe toţi să gândim la fel. „Ziua de astăzi ar trebui să ne facă să ne simţim patrioţi”, scrie ea.
Mai departe, Elena Udrea nu vorbeşte de ziua de mâine. Dar, e posibil ca aprecierea pentru această postare de pe blog să vină atunci când, în preajma alegerilor, se vor împărţi mandatele. Astăzi, Elena Udrea este secretar executiv în PD-L. Mâine, cine ştie?

Antena3.ro

Adăugat: 04 aprilie 2008

Comentarii :

  • Morientes Says:
    April 3rd, 2008 at 3:07 am Doamna Udrea,Citind blogul, la prima vedere, am avut impresia ca ati asternut ceva populism peste randurile dumneavoastra si chiar mi-am spus… “o cam infoiae duduita!”. Dar sa stiti ca mi-am schimbat impresia, despre cele scrie de dumneavoastra, cand mi-am adus aminte despre o discutie pe care am avut-o cu fetita mea.Mai inainte trebuie sa va spun ca noi nu locuim in Romania si privim acest eveniment dintr-un alt unghi decat cel din tara. Ieri, pot sa va spun, ca fetita mea a venit foarte incantata de la scoala, unde auzise la stiri despre summitul de la Bucuresti, Romania. Nu a inteles despre ce summit a fost vorba, i-am explicat mai tarziu, dar a fost foarte entuziasmata sa auda de romani si Romania la un astfel de nivel.A apreciat destul de bine magnitudinea evenimentului international si chiar mi-a spus… “sa stii ca suntem mari noi romanii!”. Asa si este, dupa aceste eveniment suntem priviti altfel, deci puteti sa va bucurati pentru Romania si pentru romani.
  • vosi Says:
    April 3rd, 2008 at 7:12 am Incep si eu cu aceeasi mica ( mare ?! ) obiectie : ” presedintele meu “. Sa nu se supere d-na Maria. Cat despre ” al nostru ” , nu este cazul , nu a fost niciodata si eu unul nici nu doresc asa ceva. Dincolo de aceste chitibusarii , sunt de acord in mare cu cele spuse de dv. si chiar mai mult. Nu este cazul insa de a ne impauna prea tare. A , mi-am adus aminte : pe timpul lui Ceasca am cunoscut destui lingai care nu deschideau bine gura intr-o adunare oarecare , cand deja pronuntau ” secretarul nostru general “. Era suficient ” secretarul general al … ” Totusi , nu ziceau ” secretarul meu … ” Dar noi nu stim ce este intre dv. si Maria Sa. Uneori gura ne ia pe dinainte. Revenind la cestiune , speram ca acest eveniment sa nu ramana doar inscris in istorie , ci sa produca si ceva beneficii Romaniei intr-un viitor apropiat. Timpul ne va demonstra. Eu am ceva ( mai multe ) retineri. Dar sa nu zicem HOP ! Summitul in sine abia incepe. Cu toata zarva de dinainte , tot ne-am pricopsit cu niste caini vagabonzi care tineau mortis sa dea ” binete ” d-lui Bush ; problema cu ziaristii straini ; sunetul de la cuvantarea Marelui Licurici. Apoi , o agentie internationala de presa iar ne-a confundat , zicand Budapesta si nu Bucuresti etc. Oricum , in organizare , perfectiunea nu ne este caracteristica. Suntem balcanici … merge si asa.
  • Răzvan Says:
    April 3rd, 2008 at 9:16 am Extraordinar de interesante comentariile de mai sus…Extraordinară slugărnicia dumneavoastră; limbajul începe să semene cu cel al adulatorilor lui Ceauşescu; şi mai interesant este cum vi-l asumaţi – “Preşedintele meu”; al dvs. şi numai al dvs. Ori aveţi o problemă serioasă cu limba română, ori gândirea dvs. o ia razna câteodată – nu vă supăraţi….
    Din tot acest summit n-aţi fost în stare să înţelegeţi – cu tot doctoratul dvs. în ştiinţe militare – decât că liderii lumii s-ar pleca în faţa lui Traian Băsescu… Poate îl faceţi şi om al păcii, ca ştim noi cine…
  • Argus Says:
    April 3rd, 2008 at 10:29 am .
    D-na El.Udrea
    Ca sa vedeti ca incerc din rasputeri sa fiu obiectiv, declar ca nu sunt de acord cu ideea ca daca ati scris “presedintele meu” , inseamna ca este numai al dumneavoastra si ca are o semnificatie aparte.Nu, pentru ca cei care va critica nu au tinut seama de context (tara mea, presedintele meu) , dupa mine aici,capatand sensul general de “presedintele nostru”.
    Dar, dati-mi voie, ca in continuare sa nu mai impartasesc entuziasmul dvs. debordat, mai ales cand sustineti despre Traian Basescu, fara argumente solide, ”ca promovand o politica externa coerenta, corecta si ferma, in sfarsit”, ar fi obtinut victorii multe.Pai care politica externa ? Aia in care i-a suparat profund pe rusi ? Aia in care s-a ploconit la Iuscenko la Bucuresti ? Sau poate aia in care a devenit subiect umoristic in presa occidentala ?Dumneavoastra, de fapt cand pronuntati politica externa, nu va referiti decat la relatia cu licuriciul cel mare si unde presedintele in persoana a marturisit care-i procedura…Sa nu cunoasteti oare ca americanii si, totdeauna din interes, le-au dat acadele, la vremea lor si lui Ceausescu si lui Sadam si lui Ben Laden, etc., iar cand acelasi interes a picat, le-au pus juvatul pe gat ?Pai asta n-ati invatat la cursul ala de “Aparare Nationala” ?
    Nu doamna, n-a fost niciun succes.Asa este protocolul pentru comportamentul cu tara gazda si chiar daca l-ar simpatiza Bush pe Basescu, tara, Romania, cu ce s-a ales ?Teo Peter- niet, vize pentru America-niet, discutia Bush-Putin-niet, primirea Serbiei , Ukrainei si Georgiei-niet, recuperare creante Irak-niet si as mai putea continua cu lufturile romanilor.Deci unde ati vazut succesul nemaipomenit al “presedintelui meu” ?In schmb vom mari neconditionat efectivele militare din zona cea mai periculoasa a Afganistanului, vom merge apoi la moarte cu trupele franceze prin inima Africii, etc.
    In rezumat, toata aceasta chestie cu Summitul NATO, pentru Romania poate fi exprimata astfel : PENTRU SUMA DE 27 MILIOANE DE EUROI, PRESEDINTELE MEU, A CONTINUAT CANPANIA ELECTORALA CU SUCCES, APARAND FRECVENT LA TV SI IN PRESA INTERNATIONALA , IN TIMP CE UN PRESEDINTE AMERICAN, PE DUCA, IL MANGAIA PARINTESTE PE CHELIE
  • abc Says:
    April 3rd, 2008 at 11:02 am …am citit postarea si nu mi-am putut retine un zambet…Caragiale e mai actual decat oricand!…personajele lui traiesc si fac politica in Romania…sincer,nu stiu daca e chiar un motiv de mandrie…“- acuzele desantate si calomnioase ale lui Basescu la adresa predecesorilor sai la presedintia Romaniei …”
    …e adevarat si e mare pacat ca tinerii care cocheteaza cu politica, ingurgiteaza pe nerasuflate tot si nu studiaza putin presa dinainte de 2004…ar avea astfel surpriza sa descopere ca hulitul tratat cu Ucraina, a fost votat in 1997 SI de grupul palamentar pd, al carui vicepresedinte la acea vreme era traian basescu…nici din functia de ministru al transporturilor si nici din cea de vicepresedinte al pd,nu a avut nicio obiectie… partidele care au votat contra au fost pdsr,punr,prm,pnl-cd…nu mai vorbim ca in 2007 tratatul se putea reinnoi,dar traian basescu nu a facut NIMIC…a preferat sa atace acum,poate cu speranta ca au uitat toti ce s-a petrecut in 1997…
    …in ceea ce priveste summit-ul,din cate stiu eu,hotararea ca acest eveniment sa se desfasoare la Bucuresti, era luata inainte de 2004…organizarea lui, nu e un merit personal al lui traian basescu…orice cetatean roman poate spune ca a participat,ca doar s-au cheltuit 14 miliarde de euro,suma ce va fi resimtita in viitorul apropiat de toata suflarea tarii…nu ne mai ramane decat sa speram ca aceasta “investitie” va avea urmari benefice pt Romania si pt romani…
    …ca presedintele SUA ar fi avut un comportament iesit din tiparele protocolului,cuvinte de lauda la adresa lui traian basescu si a “maretelor realizari”,nu mi s-a parut… singurul gest pe care l-a facut pt ca asa a simtit si nu pt ca i-ar fi fost impus de protocol, a fost salutul adresat fostilor presedinti…cat despre inghetata romaneasca,putea fi si o ironie fina:traian basescu se pricepe mai bine la inghetata decat la politica…
    …pt cei care considera ca in aceste zile Romania este buricul pamantului,am o veste proasta : nu e adevarat!…toti vad summit-ul ca pe o intalnire normala intr-un stat membru,si e corect asa…in ziarele italiene apar stiri de cateva randuri,iar televiziunile nu acorda mai multa importanta;reportaje de 2-3 minute (cu cap de stire cu tot)…
    …deci, oameni buni ,hai sa nu cadem in patima lui ceausescu ,cu declaratii megalomanice…sa nu ne comportam ca abia coborati din copac si sigur vom fi priviti cu mai mult respect…
  • monica Says:
    April 3rd, 2008 at 11:08 am Dna Udrea, parafrazind inceputul topicului dvs., eu sint rusinata de exaltarea dumneavoastra. Chiar nu va puteti stapini? Aveti ceva experienta politica pentru a va feri de astfel de gafe. Ce e aia “Presedintele meu?”
    Poate a fost o intilnire reusita B-B, asta vom realiza in timp, cind se vor vedea rezultatele.
    Serios, sint socata de atitudinea dvs.
  • Răzvan Says:
    April 3rd, 2008 at 9:16 am Extraordinar de interesante comentariile de mai sus…Extraordinară slugărnicia dumneavoastră; limbajul începe să semene cu cel al adulatorilor lui Ceauşescu; şi mai interesant este cum vi-l asumaţi – “Preşedintele meu”; al dvs. şi numai al dvs. Ori aveţi o problemă serioasă cu limba română, ori gândirea dvs. o ia razna câteodată – nu vă supăraţi….
    Din tot acest summit n-aţi fost în stare să înţelegeţi – cu tot doctoratul dvs. în ştiinţe militare – decât că liderii lumii s-ar pleca în faţa lui Traian Băsescu… Poate îl faceţi şi om al păcii, ca ştim noi cine…
  • Francisca Says:
    April 4th, 2008 at 10:12 am Dragos,
    Esti sigur ca basescu nu era felul doi servit la masa, adica oratania aia draguta cu potrocala in gura de pe varza calita ?!
    Cat despre invitatia lui in Rusia, eu zic sa-si aminteasca ce facea Stalin cu strainii si sa stea acasa, asta daca nu vrea sa-si demonstreze maiestria la inotat cu care se lauda in gura mare, sau cea la zborul fara avion ca domnul Cioara !
  • Maghi Says:
    April 4th, 2008 at 10:41 am Stimata D-na imi pare rau sa vad ca ati depasit nivelul Presedintelui Norvegiei. Din pacate ce scrieti este un amestec penibil de oda marelui marinar si patriotism de fatada. Chiar daca ati ajuns in politica se pare ca adevarata politica nu a ajuns la dumneavostra. Daca acest discurs era scris pe vremea lui Ceausescu ma asteptam sa vad si cravate de pioneir fluturind in zare. Ma intreb oare de fapt ce faceti in politica in afara de a sustien afacerile sotului dumneavoastra si de a ridica in slavi pe marele cirmaci.
  • uana Says:
    April 4th, 2008 at 11:30 am In primul rand as dori sa va intreb , stimata doamna , in calitate de ce ati fost dumneavoastra invitata la CEC? In al doilea rand..daca a fost atat de impresionata si emotionata…ma mir ca nu v-ati inghitit guma aceea mestecata cu atata nonsalanta ! Si in cele din urma as dori sa ma lamuriti si pe mine in ce fel ne-a aratat noua Bush respectu? Prin felul in care ne-a explicat cat suntem de frustrati ca ne mor oamenii in afganistan , dar frustrati vom ramane ca nu pupam noi scoaterea vizelor ?Ca vor sa faca un scut anti-racheta da romania nu`i atat de importanta incat sa o acopere si pe ea saraca? Poate de`aia ca i`o fi placut la Bush inghetata…in lipsa de curcubeu! Oare la Putin o sa-i placa palinca de Bihor?? Da si daca o sa-i placa el tot o sa ne scumpeasca gazele…! Dar o sa fim mandrii ca le-a scumpit ca doar i`a placut palinca!
  • doru savin,
    adica cum mandra ? cumva te-au apucat frisoanle si te-ai u
    dat subit in partea de jos ?

    Postat pe: 2008-04-06 la ora 15:11
    Pink Panther, LA CEC
    pai si momente istorice…si la un moment dat… camerele nu
    -l mai filmau pe bush ci pe udrea…din cauza asta eu propun
    nici un summit fara udrea!

    Postat pe: 2008-04-06 la ora 13:34
    costy, Donna
    eu, femeie tare !p mare

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 19:51
    ,
    mi mi-e scarba ca sunt de acelasi neam cu pupinkurista din i
    magine care e mandra nevoie mare de un asemenea presedinte f
    alimentar.

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 12:29
    pt. O VACUTA,
    ai dreptate, dupa cum scrii, esti o vacuta! te-ai autoapreci
    at bine, bravo! ai semnat cu copita!

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 11:59
    O VACUTA, Rumegatoarea de guma
    rumegatoarea de guma in public, ca un neam prost ce este, u
    drea elena, se mandreste cu basescu mai ceva decat sotia leg
    itima a impielitatului.

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 09:11
    Toteu, Tzoapa
    ce diferenta colosala intre tzoapa asta si ‘oficiala” de l
    a cotroceni! din pacate insa, asta se potriveste cu „presed
    intele” ei…

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 09:10
    otrava,
    te-ai simtit mandra???? normal la cat esti de proasta …mie
    imi este rusine cu presedintele tarii mele …..mi-e rusine
    rau de tot

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 02:08
    , blonda de plesCOI
    a fost rezerva doamnei basescu,daca cumva i se facea rau sa
    aibe cine sa ia locul, la cotro este adjudecat.apoi a vrut s
    i trainica sa se mandresca cu blonele cu/de centura in fata
    lui w. bushulica.

    Postat pe: 2008-04-05 la ora 02:01
    Mircea,
    haaaaaaai maaaaaai…nu fiti rai….la naiba…..trist nen
    e,trist…….

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 22:56
    gykutz,
    o jigodie

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 22:25
    ooooo, oooooooo
    oare daca bush ii cerea asteia sa cada in genunchi in fatza
    lui ….cam in cat timp cadea?

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 21:18
    ingupingu, si-a plimbat si ea
    putin ,,pasarica” de ,,tziganca-imputita” printre cele mai
    impoortante p’li de pe planeta
    mandra de pestele de la
    cotroceni

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 20:00
    puidedac, Bai G a o z a r i l o r
    nu mai publicati toate bagaboantele romaniei.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 19:01
    alien, ma intreb cat de
    mandru o fi el de ea cand a vazut-o cum, dupa ce i-a dat inv
    itatie acolo unde ilie nastase n-a avut, toapa s-a pus pe me
    stecat guma in vazul madia mondiala, ca la plescoi nu i-a zi
    s nimeni ca nu-i frumos!

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 18:57
    Grig, @observator
    frumusetea elenei e discutabila, dar chiar si asa, asta n-o
    scuza de limbile grele care i le da p, nici de tunurile pe c
    are le trage si nici de nivelul de prostie de care da dovada
    tot timplul.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 18:17
    Gerula,
    e blonda, n-ai ce-i face. numai ca vopseaua ne costa pe noi.
    ..

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 18:07
    Toteu, A dintai integrata
    ati vazut cum mesteca, la cec, mititica mandra de p, ciunga
    americanului, ca nu-i statea guritza nicio clipa… mai treb
    uia sa faca balonase si apoi…eram si noi mandri de ea…

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 17:50
    ,
    dc as fi ciordit si eu cat a ciordit udrea si ai ei si eu as
    fi mandru de p mea

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 17:21
    Elena P mare de tot, Elena Udrea
    numai o boarfa, nesimtita poate sa zica asa ceva despre pres
    edintele romaniei, ea nu se gandeste ca basescu are nevasta
    si doua fete ?

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 17:14
    observator,
    iar vad aici niste indivizi penibili, care barfesc o femeie
    frumoasa! toti sunt niste neputinciosi in materie de femei!t
    onomate ieftine!

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 16:41
    Crocodilul, imi
    este sila de tine si de presedintele tau. imi vine sa vomit.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 16:26
    Elena P mare de tot, Elena Udrea
    pai veniti pe forum sa scrieti despre p mare, e obraznica, n
    u-s da seama ce dezastru, numai la p la se gandeste, oare co
    cos nu are p mare ?

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 15:58
    sabonyss, o fi dat-o BASE la produs…
    cu pmare , pe la somitati de este asa multumita matracuca

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 15:47
    adi,
    imi pare rau pentru d-na maria basescu ca are un asa sot.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 15:34
    pinokio,
    in marea neagra cred ca este un peste mort !!!.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 15:08
    Niculae checea, Este dreptul doamnei!
    este dreptul d-nei sa fie mandra de sot,copil,presedinte(nu
    a specificat de care presedinte este mandra) ,iubitoare,indr
    agostita,suparata pe cine doreste .nu este corect sa se folo
    seasca aceste expresii.in primul rand este femee in al 2-lea
    rand este placerea d-ei.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 14:30
    ultimul roman, lol
    blonda s-a simtit mandra de p. ei! :d :p p.s.: dna.cocos,pe
    langa menajera,gradinar,sofer,pechinez…etc.,are si un pre
    sedinte,numai al ei! :p :))

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 14:12
    alien, va dati seama cam la
    ce nivel se situeaza pretentiile acestei pupeze? cam ce crit
    erii sa aiba ea, ca cetatean si politician, daca prestatia m
    arinarului a facut-o mandra!? sa ne fereasca dumnezeu, dragu
    tu’, ca mare-i e gradina…

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 14:09
    ,
    sa i-o mananci presedintelui tau (in sensul in care sa i-o i
    nghiti de tot), ca de mancat… stim cu totii…

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:59
    Ticu Isari, Paparuda
    nu inteleg de ce promovati aceasta paparuda pe ecrane!?

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:51
    ada,
    ne-a facut de ras base rau de tot dar oricum nu o sa conteze
    si pot sa pariez ca o sa-l voteze iar toti prostii.
    s-a
    dovedit inca o data ca politicienii nostri nu sunt „tari”
    decat aici in tara,intre ei iar pe plan international sunt d
    e toata jena.pacat ca ne-am facut de ras din nou.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:48
    francisca, ,
    o fi ea mandra de presedintele ei, mie mi-e rusine cu presed
    intele meu (oare no fi aceeasi persoana?), si cu ministrul m
    eu de externe… , si mai sunt destui….

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:42
    ,
    ce ma amuzat declaratia :))))

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:17
    petry, mindria
    sa ne mindrim cu doua personalitati ca bese si elena este o
    mare prostie ia este mindra cu bese unde in pat in baie la b
    irt ne face de risul lumii

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 12:15
    emy,
    cine stie de ce se mandreste udrea asa de tare cu base al ei
    …oricum noi nu ne mandrim cu asa un presedinte, ci din con
    tra

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 11:58
    ,
    e multumita si cu 9 cm.

    Postat pe: 2008-04-04 la ora 11:48
    Cristian C., Gura pacatosului…
    stie ea ce spune cu ,,presedintele meu” :p
  • Da Click ! !

    8 comentarii la “ELENA UDREA, ÎN PREAJMA LUI BUSH: „M-AM SIMŢIT MÂNDRĂ DE PREŞEDINTELE MEU”

    Lasă un răspuns

