„Zsolt, iubitul Nicoletei Luciu: „Ramanem impreuna si crestem copilul”

Copil – da, casatoria mai asteapta
 
Zsolt Csergo a acceptat sa vorbeasca, in premiera, despre faptul ca peste cateva luni va deveni tata. Unul dintre cei mai importanti oameni de afaceri din Miercurea Ciuc, patronul cartierului rezidential Fortuna Park, descrie in exclusivitate pentru Libertatea cateva aspecte importante ale relatiei lui cu cea mai ravnita femeie din Romania, Nicoleta Luciu, mai ales ca in ultima vreme, printre apropiatii Nicoletei, s-a vorbit despre o posibila despartire a celor doi.Libertatea: Cum ai primit vestea ca vei deveni tata?
Zsolt Csergo: M-am bucurat foarte mult. Sunt foarte fericit ca voi avea un copil, pentru ca am 34 de ani si era timpul pentru acest lucru. E adevarat, am avut niste discutii cu Nicoleta si i-am spus sa se gandeasca bine la ceea ce face mai departe, insa nu i-am cerut sa faca avort.

Deci nu v-ati certat pe marginea acestui subiect, aparitia copilului?

Nu, nu m-am certat cu Nicoleta. Dar eu cred ca e normal, deoarece suntem doi oameni maturi, sa ne gandim la viitor, la cum ni se va schimba viata, atunci cand va veni cel mic pe lume. Nicoleta are cariera ei la Bucuresti, iar eu am afacerile mele la Miercurea Ciuc, asa ca ne-am pus problema ce vom face de acum inainte.

Cum comentezi zvonurile, conform carora copilul nu ar fi al tau?

Este o mare prostie sa se spuna asa ceva. Evident ca este copilul meu si pot sa marturisesc ca bebelusul nu o sa aiba probleme, pentru ca eu voi face tot ceea ce poate un tata sa faca, ba chiar mai mult. Repet: sunt un om foarte responsabil.

Ce-ti doresti, fetita sau baiat?

Conteaza mai putin sexul copilului. Totusi, mi-ar placea sa am o fetita, chiar daca barbatii vor, de obicei, baietei.

Stiu ca tu esti catolic, iar Nicoleta ortodoxa. Cum veti boteza copilul?

E adevarat ca sunt  de religie catolica, iar Nico e de religie ortodoxa, dar nu ne-am pus pana acum problema cum il vom boteza pe cel mic. Ramane de vazut.

Acum, ca asteptati un copil, va ganditi sa va casatoriti?

Nu cred ca un certificat de casatorie poate sa tina legati doi oameni. Eu o iubesc pe Nicoleta, dar, momentan, nu ne gandim la casatorie, ci doar la lucruri de genul ce sex va avea copilul nostru sau ce nume sa-i punem.

Cum anume se va schimba viata voastra de acum inainte?

Am ajuns la concluzia ca vom face ca si pana acum. Eu voi veni la ea la Bucuresti, ea va veni la mine la Ciuc, iar cand sarcina va avansa, nu o voi mai lasa sa mearga atata drum cu masina, ci voi veni doar eu la Bucuresti. Oricum, vom face totul ca sa-i fie bine copilului.

Cum a primit familia ta vestea ca vei avea un copil?

Ai mei s-au bucurat cu totii, mai ales ca va fi primul nepot al familiei Csergo. Toti ai mei o iubesc pe Nicoleta si s-au bucurat pentru noi.

Micutul va creste in Bucuresti

Chiar daca vedeta postului Acasa TV locuieste in prezent la Buftea, in casa unor prieteni, acest lucru se va schimba in curand. ‘Nico locuieste acum la Buftea, pentru ca e foarte aproape de platourile de filmare. Dar acum pregatim apartamentul pe care il are ea in Bucuresti, intr-o zona rezidentiala si care este pur si simplu superb. Nu stiu insa daca se va muta acolo inainte sau dupa ce va naste’, ne-a marturisit Zsolt Csergo.

Lasă un răspuns

