Olga Kurylenko: Îmi plac scenele de sclavie sexuală -Cenuşăreasa ucraineancă devenită „fata lui Bond”

Sexy, frumoasă şi talentată. Aceasta este Olga Kurylneko, ucrainianca pregătită să cucerească lumea. Iar rolul din filmul „The Serpent” nu poate decât să o ajute pe tânăra transformată din supermodel în actriţă să îşi îndeplinească visul. Mai ales că scene siropoase de sclavie sexuală sunt pregătite cinefililor.
Producătorii filmului chiar au angajat un expert japonez pentru a o pregăti cât mai bine pe Olga pentru rolul promiţător pentru cariera sa. „Mi s-a părut frumos. Am stat şi am vorbit cu fotograful despre arta sclaviei. Am văzut imaginile şi mi s-au părut destul de frumoase. Cred că arăt destul de bine. Ca într-un costum de baie făcut din frânghii. Mă simt bine în propriul meu corp iar scenele de nuditate au fost confortabile. Este minunat”, a povestit tânăra făcând referire la momentele de-a dreptul incendiare.
Deşi dă viaţă unei tinere atrase într-o capcană sexuală, Olga s-a declarat a fi mai mult decât mulţumită de rolul său. Mai ales în condiţiile în care majoritatea propunerilor de apariţie într-un film i se par plictisitoare. „Scenariul mi s-a părut minunat. A trebuit să ştiu ce se întâmplă. Filmul mi-a vorbit. În Ucraina, de unde vin eu, fetele sunt adesea atrase în astfel de curse ilegale, ca şi personajul meu. Actele le sunt furate şi sunt folosite în comerţul sexual”, o citează The Sun pe actriţă. „Ele cred că merg undeva frumos pentru o viaţă nouă, dar nu se întâmplă asta”, a adăugat ucrainianca.
Spre deosebire de multe dintre fetele din ţara sa natală, Olga a avut un destin fericit, marcat în primul rând de întâlnirea cu un căutător de modele din Moscova. La doar 15 ani, în timpul unei vacanţe în capitala Rusiei, tânăra a avut norocul de a fi remarcată pentru frumuseţea izbitoare. „Am început să muncesc şi am fost trimisă la Paris. Căutau feţe noi. Prima mea călătorie a fost în Cuba. Dintr-o dată uşile au început să se deschidă şi nu s-au mai închis. Este minunat. Nu vă vine să credeţi cât de săracă eram”, şi-a amintit manechinul-actriţă.
Modelingul şi mai apoi actoria şi-au pus frumos amprenta asupra destinului ei. Primul său rol a fost alături de starul din „Lord of the Ring”, Elijah Wood, în filmul „Paris Je T’aime”. „Am avut parte de experienţe atât de plăcute. A fost minuat că primul meu rol a fost alături de Elijah. El este perfect”, a declarat Kurylenko.

Aparut in: 2007-09-21 09:44:12 Scris de: anca axenia
Sursa: http://www.cinematex.ro

Olga a crescut fără tată, într-un apartament sărăcăcios de bloc din Ucraina

Ea a fost descoperită de un căutător de talente la vârsta de 13 ani

 Noua „Bond Girl” (fată Bond, n.r.), Olga Kurylenko, este unanim proclamată cea mai frumoasă parteneră a spionului britanic din toate timpurile. Şi cea mai tare. Ucraineanca, în vârstă de 28 de ani, brunetă cu ochii verzi şi un trup fără cusur, a fost de curând aleasă să joace în următoarea peliculă din seria James Bond, mai precis al 22-lea film, deocamdată rămas fără titlu. Numele ucrainencei va rămâne, prin intermediul acestui film, în galeria marilor frumuseţi care l-au însoţit pe 007 în aventurile lui, precum actriţele Ursula Andress, Halle Berry, Denise Richards şi Britt Ekland. Olga este la fel de sexy ca şi predecesoarele sale şi, la fel ca şi ele, nu s-a sfiit să îşi arate trupul întregii lumi, în pictoriale de modă şi câteva filmuleţe de succes restrâns.

Rolul din seria James Bond ar putea avea darul să-i schimbe viaţa, notează The Daily Mail. Succesele profesionale ale ucrainencei ascund însă o copilărie mai puţin fericită şi o luptă dramatică pentru a ajunge cineva. Născută în perioada de glorie a Uniunii Sovietice, Olga a trebuit să facă faţă durerii unei familii destrămate şi sărăciei crunte. Frumoasa actriţă a crescut într-un apartament tipic de bloc, cu patru camere în care stăteau înghesuite şase suflete, în orăşelul Berdiansk, de la Marea Azov. Berdiansk este un oraş de pe litoral, binecunoscut pentru izvoarele cu apă minerală şi nămolul cu proprietăţi terapeutice, însă, în copilăria Olgăi, se afla în plină disoluţie, fabricile sovietice închizându-se una câte una.

Familia ei era nevoită să se lupte pentru supravieţuire, iar Olga a fost lăsată în grija bunicii. „Eu am divorţat de tatăl ei, Konstantin, la scurt timp după ce s-a născut ea. Nu mi s-a părut că ar fi un bun tată şi soţ. După divorţ, a uitat complet de ea. Nu a mai văzut-o de la vârsta de doi ani până când a împlinit 13. Dar poate că am greşit divorţând. Olga mi-a spus mai târziu cât de mult i-a simţit lipsa”, a mărturisit, pentru publicaţia britanică The Daily Mail, mama Olgăi, Marina, profesoară de artă.

Hainele vechi şi ambiţia de a reuşi

După prăbuşirea Uniunii Sovietice în 1991, viaţa a devenit şi mai grea pentru Olga şi familia ei. „Olga detesta să poarte haine vechi şi mă ruga mereu să îi cumpăr pulovere noi, dar nu ne puteam permite. A trebuit să coasem găurile şi să le purtăm aşa. A fost greu”, a mai povestit Marina. Pe când Olga avea doar 13 ani, a fost descoperită de o căutătoare de talente. Fata cobora din metroul din Moscova, împreună cu mama sa, când a fost abordată de reprezentanta unei agenţii de modele, care i-a promis să o mai caute peste un an-doi, când va fi suficient de mare pentru o carieră în modă.

La 17 ani, Olga pleca deja la Paris, unde şi-a început cariera de fotomodel şi a reprezentat firma de lenjerie intimă Lejaby. A învăţat limba franceză în doar şase luni şi, în urma unui mariaj de doi ani cu un fotograf mai în vârstă cu opt ani decât ea, a căpătat şi cetăţenia franceză. Au urmat câteva roluri mici dar „fierbinţi” în câteva pelicule, însă marea ei şansă este rolul Camille din noul film James Bond. Abia acesta ar putea-o transforma, dintr-o fetiţă zdrenţăroasă din URSS, într-o adevărată vedetă de film.

Un comentariu la “Olga Kurylenko: Îmi plac scenele de sclavie sexuală -Cenuşăreasa ucraineancă devenită „fata lui Bond”

Lasă un răspuns

