Era Traian BaseSScu SECURIST ? eu cred ca da !

                                                traianbasescuz.jpg                                            
 

        Basescu a colaborat cu Directia a IV-a a Securitatii click 

       Traian Basescu – turnator la Securitate – documente, click

                                                ROMÂNIA
                          MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
               DIRECŢIA GENERALĂ DE INFORMAŢII A APĂRĂRII                                                        28 iulie 2004
                                 nr.DGZ-S/92 Bucureşti


 Şeful Direcţiei Siguranţă Militară Domnul General de Brigada
                                    dr. Gheorghe Nicolescu
Judecatoria sectorului 2, Bucureşti, solicita oficial   Ministerului Apărării Naţionale in vederea solicitarii dosarului penal privind partea vatamata BASESCU Traian si pe inculpatii Ciuvica Mugur Cristian si Badin Maxim date despre existenta, in posesie ministerului a urmatoarelor documente;

a) Registrul jurnal pentru evidenta retelei informative din judetul Constanta;
b) Adresa nr. 0043467, din 03.08.1978, prin care dosarul personal a lui BASESCU Traian a fost transmis arhivei Securitatii;
c) Dosarul personal nr.3990, din perioada 1977-1979 al colaboratorului Securitatii BASESCU Traian;
d) Procesul-verbal nr.58212, din 15.08.1979, de distrugere a dosarului personal a lui Basescu Traian;
e) Dosarul de urmarire informativa (DUI) -„Carma”, din perioada 1979-1981, referitor la nava Dacia;
f) Dosarul de urmarire informativa (DUI) referitor la petrolierul Indepedenta.Dispuneti masurile necesare pentru verificarea existentei in evidentele Directiei Siguranta Militara a documetelor precizate mai sus si inaintati datele rezultate, precum si propunerile dumneavoastra, in scopul intocmirii adresei de raspuns 
 
                

                            Semnat de Gheorghe ROTARU 

                       RDS-40/DGZ-226/27.07.2004/DA/2ex.
                                                    1din1

Gheorghe Rotaru este seful Directiei Generale de Informatii a Armatei (DGIA).
La sfarsitul lui septembrie 2004, dupa aparitia in presa a unui document al MApN referitor la colaborarea lui Traian Basescu cu securitatea, acesta din urma acuza DGIA de implicare politica. Traian Basescu sustinea ca este un „pericol” faptul ca serviciile de informare ale armatei s-au amestecat in campania electorala
„Semnalizez acest pericol si avertizez public ca serviciile de informare s-au amestecat in campania electorala. E vorba de Serviciul de informatii al armatei”. In ciuda acestor declaratii, Gheorghe Rotaru, seful serviciului secret la care se referea Traian Basescu este pastrat in functie..Citeste stirea completa


Decizie_CNSAS_Basescu.pdf 17-Oct-2006 10:27 2.3M

Raspuns_SRI_Instanta.pdf 17-Oct-2006 10:27 529K
Scrisoare_Secasiu.jpg 17-Oct-2006 14:18 274K  

Politice (GIP) a dezvaluit ieri dosarul de cadre al ofiterului de Securitate Mihai Avramides, despre care anterior sustinuse ca l-a recrutat in 1978 pe Traian Basescu, pe cind acesta era student la Institutul de Marina din Constanta. Dosarul de cadre al lui Avramides este primul care ajunge sa fie cunoscut public in integralitate. El contureaza, in citeva zeci de pagini, evolutia profesionala a lui Mihai Avramides, care s-a impartit intre doua „arme“ ale Ministerului de Interne: Securitate si penitenciare.Citeste stireas 

 Mihai Avramides
Securistul Traian Basescu condamna ferm securismul, dar foloseste in serviciile secrete crema Secu ri tatii lui Ceausescu, intinerita, pe ici pe colo si prin partile ne/esentiale, cu ceva puiet care bate din cal ca ie. E adevarat ca dosarul de informator (sau urmarit) al lui Traian Basescu a disparut misterios in labirintul numit CNSAS (sau a fost pastrat ca mone da de schimb de unii care ocupa acum functii bine platite). Oare ce-or cauta in CNSAS, la frunzarit dosare, doi scriitori care au scris impreuna o intreaga biblioteca – vorbesc de onorabilii Mircea Dinescu si HR Patapievici (directorul Institutului Cultural Roman)?…  Inculpatul Traian Basescu vorbes – te de corupti, desi numele lui este citat in mai multe dosare penale (Flota, Casa din strada Mihaileanu etc.)…  Sustinatorul votului uninominal Traian Basescu a votat, pe vremea cand era senator PD, impotriva votului uninominal!…  Jucatorul Traian Basescu inventeaza, aproape saptamanal, conflicte artificiale, acoperindu-si astfel incapacitatea de a crea ceva si aducand grave prejudicii Romaniei in plan intern si extern (iesirile necon trolate presedintelui in interviurile acordate presei straine demonstreaza lipsa totala de rafinament politic al celui care detine prima functie in stat Citeste stirea completa  

Presedintele PSD, Mircea Geoana, a declarat, joi, ca este convins ca Traian Basescu a facut politie politica inainte de 1989 si ca CNSAS trebuie sa analizeze probele aduse in cursul acestei zile de PC. „Sunt convins ca Traian Basescu a facut politie politica. Nu am niciun fel de indoiala ca a colaborat cu Securitatea inainte de 1989”, a declarat Geoana, la o dezbatere a departamentului de mediu al partidului. Geoana a sugerat ca CNSAS ar trebui sa analizeze cu rapiditate dovezile aduse joi de…
Stirea completa in: Zi de Zi

Citeste stirea completa
Citeste si aici  
Gigi Becali: „Eu am inceput sa tip, cum adica sa va comande Traian Basescu pe voi? Pai, e comunist, ma, cum sa va comande pe voi? Pai, eu m-am nascut in lagar de concentrare. Familia mea a suferit. Au fost morti, el era in ’87, la Anwers, turnator, securist. Si am tipat, am urlat, si el, l-a deranjat pe el, ca de-aia spun ca nu ii mai spun presedinte” Citeste stirea complet

Colaborator al Securitatii Statului inca din tinerete a fost racolat in 1978 de locotenentul major de Securitate Avramidis, la data de 9.09.1978, si era folosit ca sursa în Portul Constanta.
Devine Ofiter acoperit al Securitatii RSR. A activat la Anvers. 1987-1989 Sef al Agentiei NAVROM din Anvers.
Traian Basescu, folosit ca sursa a Securitatii începînd din 9 septembrie 1978, a fost promovat ofiter sub acoperire al Departamentului Securitatii în anul 1981, functionînd în aceasta calitate pîna în 1987;
.În 1987, anul numirii sale în calitate de sef al Agentiei Navrom din Anvers, ofiterul sub acoperire Traian Basescu a fost transferat de la Departamentul intern al Securitatii Citeste stirea completa.  
>

Printre probele care ar putea zgåltåi fotoliul prezidential se afla si depozitia unui fost marinar, Furnica, pe care Traian Basescu l-a impiedicat sa obtina azil politic in Belgia, punånd politia portuara pe urmele sale, sub pretextul ca ar fi furat ceva de pe vas. Citeste stirea completa
Ofiterul de Securitate Silvian Ionescu despre relatia sa cu Traian Basescu
Written by Grupul de Investigatii Politice
Monday, 08 August 2005
Acest material a aparut in Curentul din data de 27 februarie 2004.
Silvian Ionescu: „Am fost seful Serviciului din Directia intaia din CIE. Serviciul intai care se ocupa cu partea vestica a Europei. Si in calitatea asta, intr-adevar, aveam in subordine munca informativa, munca de spionaj din Belgia. Tot in calitatea asta stiam ca acolo exista acolo un cetatean Traian Basescu la Navrom la Anvers”
.
Coincidenţe bizare în ipoteza colaborării dintre Băsescu şi Securitate
Deşi nimeni nu a reuşit până acum să demonstreze fără dubiu că Traian Băsescu a colaborat cu Securitatea ceauşistă, cel puţin o serie de coincidenţe bizare, care se insinuează în biografia ultimilor săi ani, par să-l lege de sinistra instituţie de represiune. Analiza activităţii revoluţionare a lui Băsescu şi a Raportului Zimnicea reliefează o dată în plus rolul explicativ pe care l-ar avea relaţia cu Securitatea în cariera actualului şef al statului.Extrem de elocvent în acest sens ne pare evoluţia lui Traian Băsescu în zilele care au urmat fugii dictatorului Nicolae Ceauşescu. Pe atunci, Băsescu era şeful Inspectoratului de Navigaţie Civilă, iar întâmplarea face ca numele său să apară pe lista membrilor Consiliului Frontului Salvării Naţionale de la Constanţa, întocmită în zilele de 22 şi 23 decembrie 1989.Ca membru, dar mai ales ca purtător al legitimaţiei structurii populare care avea să transfere puterea politică de la regimul dictatorial la primul regim constituit pe baze electorale, Băsescu avea acces liber în toate instituţiile statului, în unităţi militare, în Miliţie şi chiar în sediul Securităţii. Mai mult, potrivit unor martori, a fost văzut în compania colonelului Simionescu, şeful Securităţii Constanţa, în zilele fierbinţi ale revoluţiei. În harababura creată de mutarea arhivelor sinistrei instituţii de pe bulevardul Lenin (sediul actual al IPJ) la Academia Militară şi apoi la Institutul de Scafandri, orice purtător de legitimaţie ar fi avut, teoretic, posibilitatea să pătrundă în arhivă, să răsfoiască şi chiar să sustragă documente şi dosare întregiNu ştim dacă actualul şef al statului a uzat de aceste prerogative de revoluţionar, însă ştim că ani de zile a declarat că a făcut revoluţia în faţa televizorului.In toată aventura sa de revoluţionar, Băsescu a fost însoţit pas cu pas de comandantul de cursă lungă Ion Jercan, angajat şi el la Inspectoratul Navigaţiei Civile. Potrivit lui Anton Mangiurea (fostul asociat al lui Jercan) şi altor navigatori pe care revoluţia i-a găsit la INC, în primul moment de libertate Jercan a vrut să-l arunce pe geam pe Traian Băsescu. Nu a făcut-o, ba mai mult l-a însoţit pe acesta, prin foc încrucişat, la sediul Securităţii de pe bulevardul Lenin. Această conduită ar putea fi explicată foarte uşor, dacă cei doi inamici ar fi găsit un interes de moment care să-i unească, mai ales dacă ţinem cont de faptul că, cel puţin formal, după revoluţie au continuat să se duşmănească profund. Ipoteza intenţiei de ştergere a urmelor unui trecut comun pătat ar putea explica foarte bine conduita lui Jercan şi buna sa prietenie cu Băsescu din zilele revoluţiei.Raportul Zimnicea şi complicii curaţi ca lacrimaO a doua serie de coincidenţe bizare se leagă de auspiciile retragerii lui Traian Băsescu de la conducerea reprezentanţei comerciale a Navrom la Anvers, în anul 1988. Actualul şef al statului a intrat în clinciuri cu comandantul navei Zimnicea, Valentin Stan, după ce acesta a refuzat să semneze facturile umflate eliberate de şantierul naval căruia Băsescu îi încredinţase reparaţia navei, trecând peste recomandările Navrom.Facturile au fost semnate în cele din urmă de Băsescu, iar acest fapt i-a atras în cele din urmă pierderea postului de la Anvers. Pentru a-şi justifica deciziile controversate, el a întocmit două rapoarte, poate chiar trei, primul către vice-amiralul Gheorghe Anghelescu, şeful Departamentului Transporturi Navale, iar al doilea adresat unei instituţii nemenţionate, alta decât Navrom şi DTN. Ziaristul Luis Lazarus a afirmat, recent, în cadrul unei emisiuni difuzate de postul de televiziune OTV, că raportul este adresat Securităţii şi ar conţine elemente de poliţie politică, deoarece semnatarul său a încercat să-l denigreze profesional şi moral pe comandantul navei Zimnicea care, de altfel, după acel moment, şi-a încheiat conturile cu navigaţia. Ziaristul s-a bazat şi pe evidenţa că orice navigator, inclusiv comandanţii de navă, trebuia să obţină aviz de navigare de la sinistra instituţie de represiune. În plus, Securitatea nu ar fi lăsat un personaj, pe care să nu-l controleze câtuşi de puţin, să reprezinte interesele statului român la Anvers. O altă coincidenţă, punctată de noi, se referă la faptul că Gheorghe Anghelescu, către care este adresat unul dintre rapoartele Zimnicea (cel care conţine elemente tehnice şi profesionale), a ocupat funcţia de consilier pe probleme de navigaţie la CNM Petromin SA, în perioada în care guvernulNăstase îl căuta pe Băsescu prin hârtiile acestei instituţii, pentru a-i imputa distrugerea flotei. Curios, în arhivele Petromin nu au fost găsite documentele care să demonstreze implicarea actualului şef al statului în distrugerea flotei, deşi toate evidenţele, ca şi în povestea cu Securitatea, converg spre implicarea sa.O ipoteză care ar putea să lămurească deplin situaţia ar fi aceea că, de dragul păstrării tăcerii asupra unui trecut comun nu tocmai curat, Paraipan (porecla lui Anghelescu) s-ar fi îngrijit ca totul să iasă bine. Printre cei care au lucrat la adunarea hârtiilor în dosarul Flota s-au numărat Ion Jercan şi cumnatul său Petrică Gheorghiu, fost comandant de cursă lungă. Ca notă comună, în arhivele Securităţii nu s-a păstrat nici măcar o filă despre Anghelescu, Jercan şi Gheorghiu, la fel cum nu s-a păstrat nici despre Traian Băsescu. Cei trei comandanţi de cursă lungă şi şeful lor de la DTN sunt curaţi ca lacrima, ba chiar acesta din urmă mai are, culmea, şi un dosar de urmărit informativ. În sfârşit, un al patrulea personaj care ar fi putut să blocheze aflarea adevărului despre flotă este Şerban Mihăilescu, fost secretar general al Guvernului în perioada 2000-2004, dar şi secretar de stat la Ministerul Transporturilor în perioadele în care Băsescu nu a ocupat funcţia de ministru. O ipoteză interesantă este legată de faptul că Mihăilescu – fost secretar de stat în Guvernul Dăscălescu – a fost reangajat la Guvern chiar de Traian Băsescu, în anul 1992, astfel încât avea argumente personale pentru a se îngriji ca binefăcătorul său să nu fie găsit în hârtiile din dosarul Flota. Ar fi putut avea însă şi argumente legate de protejarea unui trecut comun nu tocmai curat, aidoma lui Ion Jercan. Despre Mihăilescu, presa naţională a dezvăluit recent că a fost ofiţer activ în cadrul Departamentului de Informaţii Externe (DIE), instituţia la fel de sinistră din sistemul de securitate naţională care controla absolut toate aspectele din activitatea persoanelor angajate în ambasadele României din străinătate, dar şi a reprezentanţelor comerciale externe ale unor întreprinderi româneşti.

Proba colaborării dintre Băsescu şi Securitate în viziunea PC


(1919 afisari, 2007-05-10) Reprezentanţii Partidului Conservator au prezentat un film care conţine mărturia fostului inspector de personal al Institutului de Marină „Mircea cel Bătrân” Ovidiu Adamescu, care demonstrează, în opinia lor, că Traian Băsescu a colaborat cu fosta Securitate.

Această mărturie a fost depusă de conservatori şi la CNSAS, în urmă cu două săptămâni, dar Colegiul Consiliului a anunţat că aceste probe nu pot fi luate în considerare.
Potrivit CNSAS, pentru stabilirea eventualei colaborări cu Securitatea în cazul unei persoane sunt necesare angajamente scrise, note informative sau microfilme care să conţină astfel de mărturii.
Preşedintele PC, Dan Voiculescu, a declarat că liderii conservatori vor insista pentru ca CNSAS să dea verdict de poliţie politică pentru Traian Băsescu.

 

Sursa: Adevarul
4. Domnul Petre Roman – fost presedinte al Partidului Democrat, care a declarat, in 18 noiembrie 2004, ca, in momentul in care a fost descoperit angajamentul la Securitate al lui Adrian Vilau, Traian Basescu a spus: „Si eu a trebuit, cind am absolvit Scoala de Ofiteri sa semnez un asemenea angajament, pentru ca altfel nu as fi putut sa fac cariera.”
 „Surse din Serviciile Secrete ne-au informat ca tatal adoptiv al lui Traian Basescu se numea Dumitru si era de meserie tamplar. El s-a nascut intr-o localitate de langa Bacau. A urmat scoala Militara, facand parte din promotia 30 decembrie 1949. Dupa absolvirea scolii Militare, acesta a fost repartizat la Divizia Mecanizata “Marasesti” din localitatea Basarabi (jud. Constanta), devenind sef al BDS (Biroul de Documente Secrete). La scurt timp, ofiterul a cunoscut o femeie din localitate, pe nume Elena, de profesie croitoreasa, divortata si cu doi copii mici – Traian si Mircea. Tatal natural al celor doi copii, evreu, plecase din Romania, abandonandu-si sotia si copiii. Mentionam ca si mama celor doi, care traieste, este tot de origine evreiasca. Dumitru Basescu s-a casatorit cu acea femeie si i-a adoptat pe cei doi minori”. Cireasa pe tort a pus-o Adrian Severin, cel care a sustinut public ca detine informatii potrivit carora Basescu ar avea origine tatareasca, ceea ce a declansat un scandal monstru. “Am eu fata de tatar?”, a comentat, razand, Basescu.
Sursa: Q Magazin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sursa: Adevarul
4. Domnul Petre Roman – fost presedinte al Partidului Democrat, care a declarat, in 18 noiembrie 2004, ca, in momentul in care a fost descoperit angajamentul la Securitate al lui Adrian Vilau, Traian Basescu a spus: „Si eu a trebuit, cind am absolvit Scoala de Ofiteri sa semnez un asemenea angajament, pentru ca altfel nu as fi putut sa fac cariera.”

 

 „Surse din Serviciile Secrete ne-au informat ca tatal adoptiv al lui Traian Basescu se numea Dumitru si era de meserie tamplar. El s-a nascut intr-o localitate de langa Bacau. A urmat scoala Militara, facand parte din promotia 30 decembrie 1949. Dupa absolvirea scolii Militare, acesta a fost repartizat la Divizia Mecanizata “Marasesti” din localitatea Basarabi (jud. Constanta), devenind sef al BDS (Biroul de Documente Secrete). La scurt timp, ofiterul a cunoscut o femeie din localitate, pe nume Elena, de profesie croitoreasa, divortata si cu doi copii mici – Traian si Mircea. Tatal natural al celor doi copii, evreu, plecase din Romania, abandonandu-si sotia si copiii. Mentionam ca si mama celor doi, care traieste, este tot de origine evreiasca. Dumitru Basescu s-a casatorit cu acea femeie si i-a adoptat pe cei doi minori”. Cireasa pe tort a pus-o Adrian Severin, cel care a sustinut public ca detine informatii potrivit carora Basescu ar avea origine tatareasca, ceea ce a declansat un scandal monstru. “Am eu fata de tatar?”, a comentat, razand, Basescu.
Sursa: Q Magazin
Potrivit CNSAS, pentru stabilirea eventualei colaborări cu Securitatea în cazul unei persoane sunt necesare angajamente scrise, note informative sau microfilme care să conţină astfel de mărturii.

Preşedintele PC, Dan Voiculescu, a declarat că liderii conservatori vor insista pentru ca CNSAS să dea verdict de poliţie politică pentru Traian Băsescu.

Mugur Ciuvica afirma ca motivatia refuzului de a semna numirea Noricai Nicolai nu se sustine si, daca si-ar fi aplicat siesi criteriile de profesionalism, atunci ar fi trebuit sa refuze si în 1991, si în 1996 numirea sa în functia de ministru al transporturilor.
„Pe de alta parte, câta vreme toate dosarele sale sunt ascunse, Traian Basescu este ultima persoana din România care are dreptul sa vorbeasca despre dosarele altora“, critica presedintele GIP, care enumera în continuare o serie de indicii privind presupusele dosare ale sefului statului. „Conform CNSAS, dosarul de colaborator al Securitatii al lui Traian Basescu a fost distrus în 1979 (procesul verbal de distrugere nr. 0058212/15.08.1979 se afla în posesia CNSAS);conform lui Dorin Dobrincu, directorul general al Arhivelor Nationale, dosarul de cadre al lui Traian Basescu (obligatoriu pentru orice fost membru PCR) a disparut; conform lui Traian Basescu însusi, dosarul sau profesional de la Navrom nu mai e de gasit“, se mai arata în comunicatul GIP.

Eu cunosc aceste lucruri chiar din interior deoarece in 1972, cand eram procuror, am fost selectionat si am facut cursuri speciale la baza Securitatii de la Bran. scoala de la Bran a educat multe serii de procurori. Eram bratul inarmat al PCR, asa ni se spunea. Noi primeam ordin sa gresim intentionat datele din dosarele penale ca sa-i protejam pe informatorii Securitatii”, sustine fostul procuror Pantea.

  Proba colaborării dintre Băsescu şi Securitate în viziunea PC

 

 

 

 

 

 

Sursa: Adevarul
4. Domnul Petre Roman – fost presedinte al Partidului Democrat, care a declarat, in 18 noiembrie 2004, ca, in momentul in care a fost descoperit angajamentul la Securitate al lui Adrian Vilau, Traian Basescu a spus: „Si eu a trebuit, cind am absolvit Scoala de Ofiteri sa semnez un asemenea angajament, pentru ca altfel nu as fi putut sa fac cariera.”

 Adamescu susţine că, în 1972, maiorul Dumitru Băsescu, tatăl lui Traian Băsescu, ar fi venit la el să-l ajute pe fiul său să intre la Institutul de Marină. „I-am dat temele de examen rezolvate, nu trebuia decât să le memoreze”, a afirmat Adamescu. El a susţinut totodată că securistul care se ocupa de institut i-a spus că, după părerea lui, Traian Băsescu era informator încă din liceu. Adamescu a recunoscut că a colaborat cu Securitatea, sub numele de cod „Laurenţiu”.

   Preşedintele PC, Dan Voiculescu, a declarat că liderii conservatori vor insista pentru ca CNSAS să dea verdict de poliţie politică pentru Traian Băsescu.

 Potrivit CNSAS, pentru stabilirea eventualei colaborări cu Securitatea în cazul unei persoane sunt necesare angajamente scrise, note informative sau microfilme care să conţină astfel de mărturii.

 Această mărturie a fost depusă de conservatori şi la CNSAS, în urmă cu două săptămâni, dar Colegiul Consiliului a anunţat că aceste probe nu pot fi luate în considerare.

31 comentarii la “Era Traian BaseSScu SECURIST ? eu cred ca da !

  1. OVIDIULE, DEŞI NU CRED CĂ AI VREO LEGĂTURĂ CU SIMPATICUL PRIMAR VANGHELIE, TE ÎNVĂŢ OFICIAL SĂ CONJUGI VERBUL „A FI” LA TRECUT : EU AM FOST, EL A FOST, TOŢI AM FOST ! 🙂

    P.S. NU-MI PLACE ATITUDINEA TA. MAI VORBIM NOI PE TEMA ASTA … HA-HA-HA !

    Apreciază

  2. OVIDIU,
    Ţi-am răspuns la întrebările tale vis-a-vis de Basarabia şi limbă în ultimul post plasat pe blogul meu – „Despre ruşi, basarabeni şi limba lor “moldov’nească””.
    În privinţa ziarelor basarabene online.
    Linkuri la toate ziarele basarabene care merită să fie măcar răsfoite, sunt afişate pe prima pagină a bibliotecii mele virtuale „LECTURI POSTMIORITICE” la adresa: http://paisie.freehostia.com/
    Sper ca informaţia să-ţi fie utilă.

    Apreciază

  3. Radupress nu inteleg de ce scrii ca astea le avem cu totii ?, in general oamenii care ocupa functii la nivel unalt au mape , nu noi oamenii simpli, pe vremea lui Ceausescu erau securistii, acum sunt altii, diferenta este ca fosta securitate proteja sistemul , pe vremea noastra de azi numai exista asa ceva, exista siguranta nationala dar esti liber sa faci ce vrei sa scrii ce vrei sa critici pe cine vrei sa ceri ce-ti doreste inima, pe mine si pe multi alti oameni le intereseaza trecutul adica fostele servici care servea comunismul si dictatura adica interesele personale ale lui ceausescu, eu si tu nu am facut parte in aceaste servicii.

    Apreciază

  4. Ovidiu ce zici de noua gaselnita ” Dosarul de cadre „, pe astea le aveam cu totii pe vremuri, acum oare toti avem ” Mape profesionale ” ?
    Si daca avem asa ceva cine le incondeaza, tot securistii, vreau sa spun tot cei de la sesviciu de ascuptare, informare, raportare acolo unde trebue ?

    Apreciază

  5. Nu ştiu, dragă Ovidiu, de aia şi se numesc partide, fiindcă reprezintă doar o parte din „voinţa şi adevărul” unui popor. Cred că elita politică românească încă nu a însuşit arta deciziilor consensuale. Aici o fi „buba”.

    Apreciază

  6. Draga Paisie, te rog sa scrii un articol despre Basescu, eu il voi publica pe prima pagina.

    Pe mine ma enerveaza basescu decand s-a luat de Tariceanu si de PNL, ma oftic, nu suport atacuri impotriva PNL-ului, la inceput tocmai l-am simpatizat parea glumet barbat , imi placea ca era cu Steaua si Becali, dracu’ de destin, a venit Udrea cu biletelile si de atunci au inceput scandarurile, si nu mai se termina, uite, Tariceanu nu s-a luat de basescu. Am crezut ca se va lasa de atacuri, de aceea Tariceanu a rupt Alianta Dreaptate si adevar, spune-mi tu mie, cu ce o ducem mai bine ? oare traim mai bine ? in loc sa ne unim ne dezbinam, nu stiu ce sa mai zic, nu am zis ca e prost sau ca nu-i patriot dar sa fie fair-play cu totii.

    Apreciază

  7. @ OVDIU,
    văd c-ai îngroşat-o rău de tot!
    Dar am şi eu o nedumerire.
    Spune-mi, de ce la toate tâmpeniile preşedintelui nostru Voronin, are curaj să riposteze doar „securistul” Băseccu, în timp ce preacuratul premier Tăriceanu tace de parcă ar fi luat apă în gură, sau şi mau rău – o fi băgat-o undeva?

    UN BASARABEAN CURIOS

    Apreciază

  8. Nu, Ovidiu draga, dar am si un fel de serviciu, si nu prea am timp. Daca ai observat, nu am mai comentat nici pe blogurile pe care postam de obicei. Asta nu inseamna ca nu „dau un tur” dimineata, sa vaad ce dracovenii ai mai facut… 🙂 tine-o asa!

    Apreciază

  9. @Ovidiu,

    ma faci sa imi aduc aminte ce spuneau bunicul si tata, citand un cantecel din epoca aceea: „Capitane, nu fii trist/ Garda merge inainte/prin Partidul Comunist.”
    Cred ca ai dreptate, cu mult mai mult chiar decat ne imaginam.

    Apreciază

  10. Draga Maria Barbu, ai vazut cu ochii tai cu cine avem de-a-face, asta-i profilul unui votant PD, Fan sau sustinator Traian Basescu, din pacate ca ei sunt milioane. Cred ca ai auzit de Noua-Dreapta noua miscare legionara, ei il sustin pe Basescu, poti sa intri pe site-ul lor ca sa te convingi ca am dreptate, eu cred ca legionarii si-au ridicat capul, „ii vezi aici la mine pe blog”, dupa celui de al doilea razboi mondial cand au ajuns comunistii la putere si sa infiintat Securitatea, primii securistii erau FOSTII LEGIONARI ! Ai dreptate viata politica romaneasca s-a transformat intr-un adevarat infern. Iti multumesc pentru sustinere esti o femeie nobila adevarata romanca.

    Apreciază

  11. @Ovidiu,

    imi doresc f mult sa devina irelevnte asemenea documente… numai ca acesti insi , obisnuiti cu minciuna si tradarea, nu mai pot deveni absolut niciodata oameni adevarati!
    Asta e miezul problemei. Nu specuatiile despre ei ma incita sa nu le acord incredere, ci comportamenul lor de azi dezvaluie fara echivoc turnatorul ori tortionarul de ieri, iar asemenea personaje nu se mai schimba in vecii vecilor. De acea s-a transformat viata politica romaneasca intr-un adevarat infern, din cauza unor asemenea canalii.

    Apreciază

  12. Emil Constantinescu, Mircea Geoana si Ciuvica sustin tare ca Basescu Traian a fost turnatorul Securitatii, vezi ce se scrie la Ciuvica de ti se ridica paru’ dar ca sa fiu clar repet cel mai competent este Ministrul Apararii Nationale care a confirmat ca BASESCU Traian a fost Colaboratorul Securitatii, eu vad subiectul inchis deoarece ti-am aratat documentul incontestabil care atesta ca Basescu era colaboratorul Securitatii. Baescu este obligat sa raspunda si daca Ministerul Apararii minte e chiar foarte grav daca nu minte basescu trebuie sa dea socoteala punct.

    Apreciază

  13. ROMANIA
    MINISTERUL APARARII NATIONALE
    Directia Generala de Informatii a Apararii
    28 iulie 2004
    nr.DGZ-S/92 Bucuresti
    Seful Directiei Siguranta Militara Domnul General de Brigada dr. Gheorghe Nicolescu
    Judecatoria sectorului 2, Bucuresti, solicita oficial Ministerului Apararii Nationale in vederea solicitarii dosarului penal privind partea vatamata BASESCU Traian si pe inculpatii Ciuvica Mugur Cristian si Badin Maxim date despre existenta, in posesie ministerului a urmatoarelor documente;

    a) Registrul jurnal pentru evidenta retelei informative din judetul Constanta;
    b) Adresa nr. 0043467, din 03.08.1978, prin care dosarul personal a lui BASESCU Traian a fosttransmis arhivei Securitatii;
    c) Dosarul personal nr.3990, din perioada 1977-1979 al colaboratorului Securitatii BASESCU Traian;
    d) Procesul-verbal nr.58212, din 15.081979, de distrugere a dosarului personal a lui Basescu Traian;
    e) Dosarul de urmarire informativa (DUI) -„Carma”, din perioada 1979-1981, referitor la nava Dacia;
    f) Dosarul de urmarire informativa (DUI) referitor la petrolierul Indepedenta.

    Dispuneti masurile necesare pentru verificarea existentei in evidentele Directiei Siguranta Militara a documetelor precizate mai sus si inaintatidatele rezultate, precum si prorunurile dumneavoastra, in scopul intocmirii adresei de raspuns

    Semnat de Directorul general Gheorghe Rotaru

    De aceea imi permit sa scriu „Eu cred ca da”. Reiese clar din acest document eliberat de Ministerul Apararii Nationale ca BASESCU Traian a fost colaborator al securitatii. CE VREI MAI MULT ?

    Apreciază

  14. Mey, dupa nume kiar ka e sekurist. Adik, Traian, cine ii mai punea nume la copilu lui Traian, daca nu vroia sa il faca securist? Ca daca nu vroia sa il faca securist ii punea un nume normal, ca Cristi, sau Corneliu, sau Ion.

    Apreciază

  15. Maria Barbu are perfecta dreptate.

    @ihtys, de unde esti asa de sigur ca nu era securist ? ai verificat dosarul, tu stii ca sunt microfilme incare se dovedeste ca basescu era securist. Mai rau era turnator.
    Vezi in arhiva de pe blogul meu cine este basescu si cum a ajuns la Bucuresti in 1989.

    Lasam la o parte trecutul, dar ca om este zero.

    Apreciază

  16. @ihtys

    stiu ca pare incredibil, dar intelectualii din GDS (Plesu Liiceanu, Patapievici) au fost desemnati de securitate sa formeze elita post-revolutionara. A existat un scenariu extern de detronare a lui Ceausescu, dar securitatea s-a mentinut si a devenit „democrata”, „capitalista”, „de dreapta”. Nu iti dai seama ca altfel nu avau cum sa apara imediat, in 1990, deja organizati si pusi pe treaba? Noi nici nu stiam ce e cu noi, dar ei erau in misiune!
    P.S. Cat despre Traian Ungureanu, el e doar un lingau asa cum era Paunescu fata de Ceausescu. Educatie securistica pura!

    Apreciază

  17. Draga Maria Barbu, totul depinde de noi oamenii de rand, poetii, scriitorii, si mass-media care din pacate isi vede numai de interese financiare, totul a devenit o afacere, se speculeaza tot ce este posibil, as zice ca basescu-show sau basescu-spectacol le ofera scandaluri mediatice pe spatele ministrilor PNL, si chiar senatorii si deputatii PSD-ului. Ultima lui declaratie daca tiu minte in legatura cu PSD a fost ca partidele care au fost invitate de basescu si nu s-au prezentat nu vor avea succes deoarece el basescu nu va desemna niciodata un premier din partidele care nu sau prezentat, aici este vorba de santaj. Arma lui basescu este justisia adica procurorii, se foloseste de ei ca si ei la randul lor sunt santajabili de aceea a desemnat unul ca Morar, ca sa-l aiba la mina, de ce basescu nu a cercetat trecutul lui Monica Macovei ?
    Eu totusi cred ca daca toate partidele se vor uni si il vor ignora pe basescu atunci avem sanse sa-l indepartam. Daca noi vom sacrie pe bloguri vom reactiona asa cum merita domnul basescu , Romania mai are sanse. Stiu ca intelectuali sunt de partea PSD-ului sper ca macar Adrian Nastase se faca ceva.

    Apreciază

  18. @Ovidiu,

    ma doare cand vad aceste argumente aduse ici de tine si care sunt convinsa ca sunt valabile. Ma doare pntru noi si pentru aceasta tara, pt ca vad cum blestemul istoriei ne copleseste. Ce trebuie sa facem ca sa scapam de acest blestem istoric? E si un blestem al pozitiei geostrategice, si un exemplu de relatie teribila intre istorie si geopolitica, pentru ca daca nu am fi fost asezati aici, in coasta fostei URSS, nu am fi suferit nici comunismul criminal, nici acest bolsevism dement care se dezvaluie acum !

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s