Dezvaluire – Elena Udrea e tiganca !

Madalin Voicu: Elena Udrea este co-etnica mea

Cea mai cunoscuta blonda din politica romaneasca, Elena Udrea, apartine etniei rrome. Dezvaluirea incendiara a fost facuta de insusi Madalin Voicu, miercuri seara, intr-o emisiune televizata, difuzata de Antena2. Politicianul social-democrat a afirmat ca este sigur de „pedigree-ul” Elenei Udrea, deoarece Udrea, cunoscuta drept „blonda de la Cotroceni”, este de aceeasi etnie cu el, adica rroma. In timpul emisiunii „Rai, da’ buni”, de pe Antena 2, Madalin Voicu a fost supus unui test, in care i-au fost aratate mai multe imagini cu femei celebre din spatiul public din Romania. Pesedistul trebuia sa decida care dintre acestea il inspira sexual. Pus fata in fata cu imaginea Elenei Udrea, Voicu a decis sa nu comenteze. „Ma abtin, pentru ca Elena Udrea este co-etnica mea. Nu vreau sa spun mai multe, dar stiu ce vorbesc, pentru ca le cunosc „pedigree-ul” tuturor. Sunt sigur de ce spun”, a declarat artistul si omul politic de origine rroma.

15 comentarii la “Dezvaluire – Elena Udrea e tiganca !

  1. as vera sa te intreb ceva:ce parere ai tu despre Bogdan Olteanu?Vad ca cunosti multi politicieni si de asta te intreb…va trebui sa imi fac curaj sa vorbesc cu el cred ….cum este ca om ?

  2. Are dreptate Voicu, am verificat alte surse care confirma.

    Sunt convins ca Elena Udrea nu zice adevarul, dar hai sa vedem cu se va desfasura aceasta poveste eu zic ca o asteapta o bomba.

  3. nu ma refeream la tine ,ziceam ca in general in tara asta copii nu sunt bagati in seama prea mult pt simplul fapt ca sunt copii ,dar…sa nu uitam ca ideeile nu asteapta anii…cred ca daca toti oamenii mari ar fi ca doamna Anca Alexandrescu nu am mai avea asemenea situatii….eh asta este…multa bafta iti doresc!

  4. Loredano<, eu nu am generalizat, in orice caz Elena Udrea nu este un model pentru mine nu ca romanca sau tiganca, dar faptul ca si-a ascuns indentitatea e un fapt care ii pune pe multi pe ganduri.

    Nu demult Traian Basescu a facut-o pe o ziarista 2Tiganca imputita” totii i-au dat dreptate deci el a generalizat.

    Nu sunt xenofob sau nu stiu ce… dar una parasutata in politica fara sa aiba nicio experienta si mai ales tupeista si lipsita de respect fata de primul-ministru al romaniei facandu-l „barbat jalnic” nu are ce cauta in politica ci la cort .
    Pai eu te bag in seama si iti respect parerea e doar un dialog.</by

  5. uite s-ti dau un exemplu de un om de etnie rroma care (zic eu)e deosebitMarcel Pavel…sper sa nu gresesc cand spun ca e de etnie rroma,asa am auzit….cred ca suntem toti egali ,indiferent de unde provenim …doar caracterul face diferenta…poate sunt prea mica pt a-mi da cu parerea dar..e pacat ca in tara noastra copii nu sunt bagati in seama ,doar pt ca sunt copii…multa bafta iti doresc!

  6. nu arata deloc bine e vopsita peste tot, foarte putin tigani sunt deosebiti, vezi in Europa ce fac tiganii romani.
    Elena Udrea nu este un exemplu pentru mine poate pentru basescu…

  7. Chiar sa fie de etnie rroma?nu s-ar zice…arata f bine…si la urma urmei si printre rromi exista oameni deosebiti ,si…printre romani exista oameni care nu ar trebui sa se numeasca om…nu etnia ci caracterul ne da valoare….

Lasă un răspuns

