Andreea Raicu l-a parasit pe Tudor Chirila

Confirmare

29 Septembrie 2008 Andreea Raicu

Este o dimineata agitata  …. Suna telefonul. Jurnalistii incearca sa-mi smulga declaratii suplimentare …

Nu mi-a placut niciodata sa vorbesc public despre viata mea personala … am evitat ori de cate ori am putut
Trebuie sa va  impartasesc si voua … ne-am despartit! As fi vrut sa nu fiu nevoita sa vorbesc despre asta, dar reporterii Cancan au aflat (Dumnezeu stie de unde si cum!) m-au sunat si … le-am confirmat doar din dorinta de a pune punct acestui subiect, de a incheia seria de speculatii, presupuneri si intrebari. Ma gandesc ca de vreme ce ar fi scris oricum, macar sa scrie in cunostinta de cauza. Mai mult decat atat n-am sa mai comentez pe acest subiect.  As aprecia daca nici voi nu ati face-o.

 Reporter Cancan.: Am aflat ca l-ai parasit pe Tudor Chirila. Este adevarat?

Andreea Raicu „Aaaa… nu vreau sa vorbesc despre asta. Nu era informatie publica… si n-as vrea sa dau declaratii pe acest subiect? Dar probabil ca veti scrie oricum, asa incat daca va confirm as vrea sa fie ultima conversatie pe acest subiect. Da, ne-am despartit! Ne-am despartit si… atat”.

Rep.: Tu l-ai parasit pe el sau el te-a parasit? Care au fost motivele?

A.R.: „Ne-am despartit si atat… cum ti-am spus. Am avut o discutie civilizata, matura, asumata si eu sunt foarte fericita cu aceasta decizie”.

Rep.: Ce ai sa-i reprosezi lui Tudor?

A.R.: „Public? nimic! Tudor este un artist pe care publicul lui il admira si n-am sa contribui la alterarea imaginii lui prin confesiuni de ordin personal”.

Rep.: Dar el ce ti-a reprosat tie?

A.R.: „N-a fost un ping-pong cu reprosuri, asa incat nu stiu sa-ti raspund la aceasta intrebare. Poate mi-ar putea reprosa faptul ca eu imi doresc o relatie profunda si temeinica. Eu mi-am dorit totdeauna si imi doresc, in continuare, un copil. El are alte planuri individuale, asa incat mi s-a parut mai intelept sa ne separam destinele”.

Rep.: Ce se va intampla cu casa pe care v-o faceati impreuna?

A.R.: „Aceasta casa n-a fost nici gandita, nici construita impreuna. Eu am proiectat-o, doar eu am finantat constructia ei si doar eu urmeaza sa locuiesc in ea imediat ce va fi gata”.

Rep.: Este posibil sa va impacati, caci ati mai avut si in trecut conflicte?

A.R.: „Pentru un conflict ai nevoie de doua parti. Eu nu sunt un om conflictual, asa incat scenele la care te referi au avut un singur protagonist in trecut. Iar viitorul meu, il exclude”.

Rep.: Ati petrecut doi ani impreuna. Nu te afecteaza aceasta despartire? Esti trista?

A.R.: „Sunt linistita. Si este cel mai placut sentiment”.
Sursa :
Cancan

După o relaţie începută în 2006, cei doi au anunţat „oficial“ că nu mai formează un cuplu.

După mai bine de doi ani petrecuţ i împreună, Andreea Raicu şi Tudor Chirilă s-au despărţit, lucru anunţat de prezentatoarea TV pe blogul său. „Nu mi-a plăcut niciodată să vorbesc public despre viaţa mea personală… am evitat ori de câte ori am putut. Trebuie să vă împărtăşesc şi vouă… ne-am despărţit! Aş fi vrut să nu fiu nevoită să vorbesc despre asta (…), dar am confirmat doar din dorinţa de a pune punct acestui subiect, de a încheia seria de speculaţii, presupuneri şi întrebări. Mai mult decât atât n-am să mai comentez pe acest subiect“, scrie Andreea Raicu.

„Ne-am trăit relaţia discret şi aşa vrem să se şi termine“

Vedeta de la Prima TV nu a dorit să ofere detalii despre această despărţire, precizând că „nu sunt importante“. „Aşa cum ne-am trăit relaţia, adică discret, aşa vrem să se şi termine“, a declarat ea.

Vestea despărţirii se adaugă altor probleme personale pe care Andreea Raicu le-a avut în acest an. Chiar dacă pe plan profesional 2008 a fost un an bun pentru Andreea, pe plan personal ea a traversat o perioadă mai puţin fastă, mai ales în vară, când bunica sa, de care era foarte apropiată, a încetat din viaţă.

Tudor Chirilă şi Andreea Raicu se cunoşteau de mai mulţi ani, însă au devenit un cuplu în 2006, iar relaţia lor a luat prin surprindere lumea mondenă. Diferenţele dintre cei doi sunt destul de mari şi nici unul nu se încadra în „tiparul“ foştilor iubiţi. În timp ce Andreea Raicu a avut relaţii cu Cristi Chivu şi cu Tudor Vasile, fiul fostului premier Radu Vasile, nonconformistul cântăreţ şi actor Tudor Chirilă a iubit-o timp de şapte ani pe actriţa Dorina Chiriac.

O iubire cu năbădăi

Încă de la început, gurile rele nu le dădeau prea multe şanse împreună, însă, în ciuda prejudecăţilor, relaţia lor a durat mai bine de doi ani. În această perioadă, în care, chiar dacă s-au afişat împreună la diverse evenimente mondene, de multe ori în ipostaze tandre, Andreea şi Tudor au fost foarte discreţi în privinţa vieţii personale, motiv care a dus la speculaţii.

În mai multe rânduri, presa a anunţat fie că pentru cei doi bat clopotele de nuntă, fie că Andreea Raicu şi Tudor Chirilă s-au despărţit, zvonuri infirmate, la vremea respectivă. În plus, potrivit unor informaţii apă- rute în presă, relaţia de cuplu ar fi fost una tumultuoasă, mai ales pentru că Tudor Chirilă este un bărbat temperamental. Un episod de genul acesta, povestit de martori, s-a consumat anul trecut, când artistul, aflat la volanul ma- şinii sale, a urmărit automobilul în care se afla iubita sa, a şicanat-o pe aceasta în trafic, pe Calea Dorobanţilor, şi a blocat pentru câteva minute circulaţia în zonă. Incidentul de anul trecut a avut loc chiar înaintea Galei anuale a Premiilor „Ioan Chirilă“, organizate de Tudor Chirilă în memoria tatălui său.

Despartire

29 septembrie 2008

 

Este public. Andreea si cu mine am ales sa ne despartim. O fraza simpla care probabil va starni multe comentarii.

Am hotarat sa comunic aceasta decizie in mod abrupt, aici pe blog, din dorinta de a evita inutile distorsiuni si scormoniri ale presei intr-un subiect care umflat si “reflectat” ar putea sa aprinda mai multe zile interesul pentru doua, trei “ziare”.

 

Stiu ca pentru o asemenea stire exista un anumit tip de presa si un anumit tip de public.

Probabil ca apelul la decenta si la respectul fata de un moment greu din viata unui cuplu mediatizat este inutil. Il fac totusi.

 

Cauzele si mecanismele unei despartiri tin de o adanca intimitate si de resorturi care nu pot fi etichetate pe hartie de ziar in cateva propozitii vulgare. Asta o stiti toti cei care ati fost macar o data intr-o asemenea situatie fie ca scrieti, fie ca cititi.

 

Este un moment greu pe care dorim sa il consumam in liniste fara comentarii si “investigatii” suplimentare. In consecinta este unica declaratie pe care o fac referitor la acest subiect.

 

 

11 comentarii la “Andreea Raicu l-a parasit pe Tudor Chirila

  1. ms de raspuns dar ma mira ca ma sfatuiesti sa incerc sa vorbesc cu Elena Udrea,caci din cate am vazut nu prea ai o parer buna despre ea nu?Crezi ca m-ar ajuta?As vrea sa vorbesc cu Bogdan OLTEANU,TU IL CUNOSTI????

  2. tema proiectului e ,,problemele tarii vazute prin ochii de copil”si va fi asemeni interpelarilor …ce sa zic lucrarile vor fi evaluate de o comisie formata din cativa oameni din parlament…lucrarea va trbui sa contina si argumentarea raspunsului si o rezolvare dak e posibil….cred ca astfel vom starni interesul pt implicarea in ceea ce este in jurul nostru,caci….daca nu ne implicam si nu ne pasa ce drept avem sa vociferam si sa criticam pe ceilalti??deci eu as avea nevoie de colaborarea oamenilor politici ca sa pot sa il pun in practica si binenteles de mediatizare…cred ca este interesant de aflat si parerile copiilor caci printre copii de azi se afla parlamentarii de maine…asta e asa in mare…cum ti se pare????lasa rasp pe blog la mn te rog dak vrei

  3. Nu am vorbit….desi as fi avut mare nevoie caci proiectul meu cam sta pe loc….pacat ca sunt asa mica …dak eram mai mare cred ca ma lua lumea mai mult in seama:((Toti spun :bun proiect dar de ajutat nimeni ….uff

Lasă un răspuns

