Eu inteleg ca presedintele Ion Iliescu imi da de inteles ca sunt Legionar, voi ce ziceti?

Ceausescu impreuna cu Richard Nixon la Bucuresti

Ceausescu impreuna cu Richard Nixon la Bucuresti

RASPUNSURI SI COMENTARII (1)

November 22, 2008 by Ion Iliescu

 II.- In legatura cu aceasta teza, reluata si de alti  interlocutori (Ovidiu, aviaxis) si sustinuta, interesat, de unii denigratori, pe motive politice, dar inconstienti probabil ca savarsesc prin aceasta o mare impietate la adresa poporului roman si a celor ce s-au jertfit in decembrie 1989 (este si cazul cartii scrise de V.Magureanu si A.M.Stoenescu), imi permit reluarea catorva consideratiuni :

 

a.- Prezenta serviciilor straine, in general,  in zone cu mari framantari sociale si politice nu este de neinteles, dar sa pui pe seama serviciilor secrete capacitatea de a genera miscari de masa de o asemenea amploare, cum a fost Revolutia Romana, este sau naivitate, sau deficit intelectual sau neintelegerea in general a unor asemenea procese.

 (Vorba unui comentator – nici CIA nu si-a permis sa se laude cu o asemenea performanta, nici scenaristii de SF de la Holywood nu au indraznit sa o speculeze).

b.- Este adevarat ca Revolutia Romana a fost parte dintr-un proces mai larg, care a dus la prabusirea de sistem in URSS si fostele state socialiste, dar aceasta nu inseamna (asa cum incearca sa demonstreze V.Magureanu), ca s-a desfasurat pe baza unui scenariu scris de servicii straine ! Fiecare tara a avut traiectoria proprie a acestui proces. La noi, din pacate, in lipsa unor solutii politice, pasnice – singura iesire a fost explozia sociala, generata de acumularea unor tensiuni interne foarte mari si concretizata prin revolta populatiei, la inceput la Timisoara si finalizata la Bucuresti – prin alungarea dictatorului.

c.- Despre asa-zisa “lovitura de stat militara”  leo  are dreptate, de regula acestea se desfasoara “in spatele usilor inchise”.

 

La noi, o lovitura de stat – indiferent daca era militara sau civila (politica) – ar fi fost chiar benefica….daca ar fi reusit sa-l  izoleze, sa-l indeparteze sau sa-l inlature pe Ceausescu. Ea s-ar fi bucurat de sprijinul unanim al societatii romanesti. Aceasta ar fi scutit poporul roman de jertfe si pierderi materiale survenite in Decembrie 1989. Dar, n-a fost sa fie ! Revolta populatiei a fost cea care a dus la acest deznodamant.

d.- Sa vorbesti despre “lovitura de stat militara”, in contextul in care revolta populara  il inlaturase deja pe Ceausescu, este de-a dreptul aberant! Sa crezi, in acest context, ca cineva din partea armatei (fie el si generalul Stanculescu, cu  meritele incontestabile pe care le-a avut) si-ar fi putut permite sa proclame preluarea puterii – este o naivitate ! Ar fi fost o sinucidere ! Oricine ar fi comis un asemenea gest, ar fi fost “maturat” de furia maselor revoltate, care dominau in acel moment strazile si orasul!

e.- Repet ce am mai spus : se comite, constient sau nu, de catre unii, o mare confuzie, cand se vorbeste de “revolutie” sau “lovitura de stat”. Sunt doua notiuni care nu se pot substitui.

O lovitura de stat inseamna o simpla substituire de persoane, care poate sau nu sa duca la schimbari structurale in societate (asta insa, nu mai e opera loviturii de stat, ci a proceselor pe care ea le poate declansa).

Revolutia este procesul care duce la schimbari de structura in societate, indiferent cum este ea declansata (prin lovituri de stat – ca in Portugalia si in oarecare masura in Bulgaria – sau printr-o revolta populara – cum a fost cazul Romaniei) .

f.- Asupra esentei Revolutiei Romane –  Comunicatul catre Tara al CFSN  din noaptea de 22 Decembrie – documentul sau programatic spune explicit, in cele zece puncte programatice, care sunt aceste schimbari structurale ce urmeaza – in plan politic, economic, social, al vietii spirituale si al politicii externe – dupa ce consemneaza victoria revoltei populare obtinuta prin eliminarea “clanului Ceausescu” si dizolvarea tuturor structurilor de putere ale acestuia.

Ovidiu  mimeaza naivitatea prin intrebarile sale, dar este evident ca se afla sub imperiul unor pozitii definite, sustinute cu obstinatie de anumite forte politice, care s-au conturat in perioada urmatoare evenimentelor din Decembrie si contestatare al noii puteri provizorii instaurate atunci . Este de inteles, in contextul confruntarilor electorale de la inceputul anului 1990. De neinteles este mentinerea pe aceleasi pozitii, dupa alegerile din mai 1990, cand populatia a optat explicit  si a exprimat sustinerea sa pentru cei ce au fost plasati in centrul vietii politice ca urmare a victoriei Revolutiei din Decembrie, ai carei protagonisti au fost.

aviaxis  exprima cel mai clar aceasta influenta. El spune ca a fost “lovitura de stat” pentru ca s-a inlocuit un om cu altul ! (Oare?! – In aceasta a constat schimbarea din decembrie ?) si ca ar fi putut fin acceptata ideea de Revolutie, daca FSN nu ar fi devenit Partid, participand la alegerile din mai.

Pe langa confuzia care s-a mentinut cu perseverenta, intre CFSN (prima structura provizorie a puterii de stat, nascuta din Revolutie, care in februarie a fost inlocuit cu CPUN – reunind reprezentantii tuturor partidelor existente) si FSN ( partid constituit la sfarsitul lunii ianuarie, reunind pe cei mai activi participanti la Revolutie si care si-a asumat ca platforma politica Programul Revolutiei Romane) . Oare de ce  acest Partid , cu acest profil, nu ar fi avut dreptul la existenta ?  

Toate celelalte argumente sunt la fel de inconsistente !

Click aici !

Click si aici!

Promisiunile facute de Ceausescu in 21 august 1968 au fost anulate in cativa ani de faptele sale si ale celorlalti lideri comunisti romani

Promisiunile facute de Ceausescu in 21 august 1968 au fost anulate in cativa ani de faptele sale si ale celorlalti lideri comunisti romani

RASPUNSURI SI COMENTARII (2)

November 24, 2008 by Ion Iliescu

Ovidiu  se intreaba  de ce si-a asumat rolul pe care l-a avut in Revolutie tocmai Ion Iliescu ? (oare, de ce tocmai ?  Cine i-a impiedicat pe altii sa-si asume acest rol?)  Cei ce au fost prezenti in miezul evenimentelor stiu foarte bine ca au fost multi veleitari, care au incercat chiar sa preia conducerea miscarii, dar nu au fost asimilati si acceptati!

De ce a fost acceptat Iliescu – este intrebarea la care puteti gasi raspuns singur !

 

Restul – sunt naivitati : – ca eu m-as fi dus la Televiziune, pentru ca m-ar fi chemat Cico Dumitrescu! Sau – ca, Velicu  (pe vremea aceea consilier in Consiliul Culturii si Educatiei Socialiste, Ministerul Culturii de atunci) m-ar fi indemnat sa merg la Televiziune si sa iau legatura cu generalul Stanculescu.

 

Scriitorul Stoenescu mai inventeaza tot felul  de episoade, pentru a-si sustine propriile teze (Iliescu – om al Moscovei) – convorbiri telefonice cu Ambasada URSS sau chiar cu Gorbaciov – toate inventii mincinoase ! Ca si unele afirmatii ale lui Magureanu, la fel de lipsite de logica, ca pe mine m-ar fi “ales Gorbaciov inca din 1987 “ iar pe de alta parte “ca fusesem predestinat inca din anii 1970”.

 

In ce privesc unele aprecieri ale lui Magureanu, de coniventa cu  Stoenescu : ca “in decembrie nu s-a intamplat nimica eroic” si ca “puterea a fost oferita ca o ofranda unui grup care nu avea nici un merit”  – ele sunt nu numai jignitoare la adresa Revolutiei Romane si a celor ce s-au jertfit – dar, emise cu aroganta si cu pretentia unui temei stiintific – devin de-a dreptul ridicole!

 

Despre ”curaj” sau nu – ii las pe altii sa judece ! (Oare asumarea raspunderilor intr-un moment atat de dificil, era expresia lipsei de curaj ?).

Nicolae Ceausescu Mihail Gorbaciov 1988 Eric Hoenecker

 

Elena Ceausescu Victor Stanculescu

 

Nicolae Ceausecu Richard Nixon

Nicolae Ceausescu Regina Elisabata 13 iunie 1978

Nicolae Ceausescu Regina Elisabata 13 iunie 1978

Nadia Comaneci a decis sa-si asigure la o banca din SUA titlul de Erou al Muncii Socialiste, conferit de Nicolae Ceausescu in 1976

Nadia Comaneci a decis sa-si asigure la o banca din SUA titlul de Erou al Muncii Socialiste, conferit de Nicolae Ceausescu in 1976

Nicolae Ceausescu vizita in SUA aprilie 12-17, 1978

Nicolae Ceausescu vizita in SUA aprilie 12-17, 1978

Nicolae Ceausescu vizita de lucru
Ceausescu cu printesa Sonja,si Astrid, si printu Harald la Oslo

Ceausescu cu printesa Sonja,si Astrid, si printu Harald la Oslo

40 comentarii la “Eu inteleg ca presedintele Ion Iliescu imi da de inteles ca sunt Legionar, voi ce ziceti?

  1. Cu ocazia vizitei lui Richard Nixon la Bucuresti, ziarul Scanteia a comis un act de mare curaj publicand pe prima pagina spiciul lui Nixon,
    care suna astfel: ” Eu si presedintele Ceausescu
    ca niste pragmatici ce suntem…”
    Pragmatismul era un curent filozofic si social,
    puternic combatut la aceea vreme!

    Apreciază

  2. De curiozitate ti-am vizitat si eu blogul. Ca il contrezi pe Iliescu este dreptul tau, figura publica, politician. dar sa afisezi asa numitul blog al sotiei lui, cu afisarile respective, este desgustator! Denota cit de puerila iti este gindirea si anuleaza orice alta afirmatie pe care o faci!
    Din cite stiu eu sotia lui Iliescu nu a fost amestecata in nici un fel de activitate politica, asa ca nu vad de ce a fost necesar sa o ataci in acest fel. Chiar daca tu nu esti autorul, faptul ca faci publicitate pe blogul tau este la fel de rau. Intr-o tara civilizata ai fi fost plesnit peste bot cu un proces de nu te vedeai. dar din nefericire in Romania inca sepractica politica de mahala. Si vad ca tu ajuti din plin la propagarea ei!
    Daca erai un pic atent ai fi remarcat ca Obama aici la noi a cistigat alegerile ne atacindul sub nici o forma pe McCain. Palin l-a atact pe Obama in fiecare discurs is asta s-a transformat in voturi! Mai invata!

    Apreciază

  3. Si acum sa trecem la treaba. Eu si sotul meu am fost pe 21 Decembrie la Universitate, incepind de la ora 14. Nu tin minte sa ma fi impins o agentie straina. Am stat acolo pina la miezul noptii. A doua zi am pornit dimineata adunind tot ce se putea in calea noastra spre piata palatului. Inca o data nu m-a impis nimeni.
    Ce vrei tu de fapt sa demonstrezi?

    Apreciază

  4. Salut doamna Chicago,
    Unde ati vazut ca am scris vre-un cuvant despre sotia lui Ion Iliescu? Aici pe blogul meu !

    Pai nu fizic erau. Tu chiar crezi ca un serviciu secret se amesteca la lumina zilei ?
    Era vorba de lovitura de stat militara asta multi o zic si chiar istorici sau chiar Stanculescu a adus documente. Am explicat clar nu repet.

    Apreciază

  5. 1. Nu am afirmat ca tu personal ai fi spus ceva la adresa sotiei lui Iliescu. Am spus ca „promovezi” acel site. Deci implicit esti de acord cu tot ce scrie acolo. Il aifisat in lista de bloguri „preferate”. Nu pot sa cred ca nu sti ce scrie acolo, sau ca lai luat „de bine intentionat”.
    2. legionarismul in secolul 21 este mai mult decat pueril. Iliescu este vulpe mult prea batrana ca s-l foloseasca. el de altfel iti sugereaza ca rapeti repertoriul lui Ceausescu. Si cred ca de fapt asta faci, ca si multi altii de altfel.
    sa nu ma intelegi gresit, vin dintr-o familie cu traditii cu istorice, Bunicul a fost in garda Rgelui Mihai si a facut canulul. mama a fost data afara din facultate pe acest motiv. Bunicul patern a fost prieten cu Mihalache (PNT) si primar pina in 46 in comuna lui Milache. A murit in 56 „chipurile” de ulcer…
    Dar asta nu ma impiedica sa apreciez adevarul. repet nu sint avocatul lui Iliescu, dar politica nu se face cu ciumbuslucuri ieftine. daca vrei sa-l combati nu vi cu lozinci de 3 lei si-o ciorb

    Apreciază

  6. am uitat sa ma prezint. Ma cheama gabi. Sint profesoara de fizica la DePaul University in Chicago. Nu de alta dar nu ma ascund in anonimat.

    Apreciază

  7. Daca tovarasu’ Iliescu te-a facut legionar, eu in locul tau, as fi fericit, ar insemna ca sunt pe calea cea buna. Daca insa ar fi spus ca faci parte din categoria „oamenilor de bine”, ei atunci ar fi trebuit sa fii ingrijorat 😉

    Apreciază

  8. din Chicago, „preferete” daca te uiti atenta pe blogul lui Roxana Iordache, vei observa la „PREFERATE” Ion Iliescu, Adrian Nastase, (chiar scrie la nastase doamna Roxana Iordache.
    Atunci inteleg ca si dansa marea taranista promoveaza aceste bloguri si este deacord cu continutul.
    Eu il critic pe iliescu dreptul meu.

    Apreciază

  9. Airbornb, i-a citeste ce scrie despre mine sau la adresa mea ion iliescu, si zi-mi ce vrea sa-mi zica.

    Pai uite ca raspunzi la aceasta postare preluata de mine de la iliescu

    Apreciază

  10. OK. Repet (dar se pare in van) ca il criti pe Iliescu este deprtul tau si al oricui: este PERSOANA PUBLICA! Roxana listeaza blogurile PERSOANELOR PUBLICE cu care este sau NU de acord; dar nu posteaza adresa blogurilor sotiilor, copiilor sau animalerol. Tu poti sa-l critici pe Iliesciu, dar cind promovezi porcaria de blog a sotiei li te descalifici. Nina Iliescu nu a afectat cu absolut nimic poilitica romaneasca.

    Apreciază

  11. Si inca un sfat. Nu combina politicul cu pornografia, sau semipornografia (ma refer la pozele pe care le afisezi). iti face site-ul frivol.
    Hotareste-te, esti pus pe discutii conceptuale, ideologice sau esti dor tabloid. Nu merg impreuna.

    Apreciază

  12. daca chiar il stergi, ma vei avea de client. Sint mai ciudata. Am un trecut ‘istoric” dar in acelasi timp judec in afara „istoriei”.
    Bunicul meu si-a pierdut viata pentru rgele Mihai, deci trebuie sa fiu monarhista, bunicul fiind idealul meu, celalalt bunic a murit pentru PNT (CD ulterior) deci ar trebui sa fiu pentru doctrina lor, am fost cu sotul meu la universitate in ziua-noaptea de foc. Am dus cu cerceaful cu sotul meu prima victima a revolutiei. Am fost cindCeausescu a fugit. A fost pe 28 ianuarie cind mi-am rupt piciorul ca am indraznit sa spun ca ce face PNT_CD-ul(!?) este rau. Am votat Iliescu in mai. Nu-mi este rusine cu nmic. Am Plecat din Romania. Motivul? Am vrut sa ne dam doctotaratele (eu si sotul meu, amindoi fizicieni) in „epoca” si nu am putut deoarece nu eram membrii PCR, am incercat a doua oara in 1991, si nu am fost acceptati pentru ca nu am fost de acord cu expulzarea unor profesori asa zisi „fosti comunisti” din facultatea de fizica. Intre noi fie vorba, profesori EMINENTI!. Asa am ajuns sa ne facem doctoratele in America. Aici am fost apreciati. In concluzie daca nu dau doi bani pe prostiile anticomuniste am motive.

    Apreciază

  13. Multumesc frumos, am sters deja linkul Nina Iliescu.
    Maine ma apuc sa fac modificari pozele care nu corespund le sterg.
    Sa stii ca imi place filosofia ta de viata, asa este nici eu nu dau doi bani trebuie sa fiu realist.
    Despre Monarhie, nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu stiu cum era pe vremea aia. bunicul meu era jandarm atata stiu ca era si urmarit de securitate.
    Bine ai facut cu sotul si v-ati dus in SUA, acum la voi e noapte nu ?
    Hai sa dicutam de fizica.

    Unde-i sfarsitul spatiului ceresc ? infinit nu exista

    Apreciază

  14. OK Da este noapte aici, dar simbata la noi (inca simbata)este alba. corespondam cu cei de acasa.
    Viata este extrem de complexa. nu conteaza bagajul „istoric” sintem ceea ce sintem. daca faci ceea ce zici ca intentionezi o sa fi luat in serios, si orice critica a ta va fi mult mai puternica.
    Succes.

    Apreciază

  15. Ce vrei tu sa discutam este legat de cosmologie, eu sint specializata in „physics education”(un fel de metodica predarii fizicii) iar sotul meu in High Enegy 9sau mai bine zis particule elementare), deci daca vrei astea sint cimpurile noastre..

    Apreciază

  16. Rau.
    Criza economica este destul de accentuata pe „main street”. e drept ca pretu la benzina a scazut, de la aproape $5/ galon (1 galon = 4L) a ajuns la $2/galon, dar in rest preturile au crescut. ce este insa mai grav este ca valoarea caselor a scazut. adica sa zicem ca ai cumparat o cas acxum 3 ani cu 250K acum valuarea aceeasi casei este 200k daca ai noroc. Si asta creaza probleme majore.

    Apreciază

  17. Despre „fizica” pot vorbi „ore” Mi-ar place sa am un loc unde sa spun ceea ce fac aici. partea mea este sa gasesc modalitati de predare a fizicii la studenti cu aptitudini reduse in matematica si fizica. Ceea ce este EXTREM de angajant

    Apreciază

  18. Nici chair asa! este rau dar nici chiar apoliptic!
    Avem probleme cu somajul dar nici chiar apoliptic. S-ar putea sa avem ceva probleme daca nu gasesc solutie la cei 3 (comapniile aouto)
    daca vrei sa vorbesti cu mine ma gasesti on-line pe messenger la mgabim2008@hotmail

    Apreciază

  19. Eu sint in Chicago. M-am gandit sa-mi fac un site. dar fiind in „education” ai nevoie de o gramada de aprobari ca nu am timp, si mai este o problema, deschid un site dar cine il intretine, ait destul de ocupata si nu cred ca am timp si pentru chestia asta. Nu zic ca nu mi-ar place.

    Apreciază

  20. Daca-ti faci un site, nu blog, nu ai nevoie sa-l intretii, suficient odata pe saptamina, daca ai laptop e si mai usor.
    Inca n-am auzit ca este nevoie de aprobari chiar daca esti in „education”

    Apreciază

  21. Pot sa-mi fac blog pe orice server romanesc, nici o problema, dar sint suficient de lenesa sa nu o fac.Tot imi propun „tema” de cercetare ” sa imi deschid un blog, dar sint lenesa..

    Apreciază

  22. Salut Ovidiu,scuza-ma ca nu am intrat mai devreme. Iti multumesc pentru invitatie,credeam ca e ceva mai grav,decit leapsa cu Ilici. ” Prezenta serviciilor straine, in general, in zone cu mari framantari sociale si politice nu este de neinteles…..” ,zice unsul cu mir rusesc,dar serviciile despre care vorbeste el ,nu actioneaza la vedere,asa cum faceau sutele de masini cu ocupanti rusi ( o las asa !),care s-au scurs spre Timisoara si Bucuresti in zilele acelui decembrie mai cald ca niciodata si tot la fel de insangerat. Cineva cerea aici sa fie pedepsite „atacurile ” noastre verbale asupra faptuitorilor revolutiei,inainte de pedepsirea veritabilului atac pe care l-au savarsit Iliescu si ai lui impotriva poporului roman,deturnand pana si sensul ei in unul dorit de mana de conspiratori. Nu stiu de ce nu vorbeste unul ca Mazilu ,care a avut singura tentativa de a da de pamant cu Ilici,cand a vrut sa-l dea jos de pe tanc,dar au intervenit cei ce vegheau la buna desfasurare a revolutiei. Daca Regele Mihai avea destul curaj atunci sa apara (80% ar fi fost impuscat),alta era soarta Romaniei(aici ii dau dreptate lui Ilici ca anumite servicii nu s-au implicat(indeajuns). Si eu am inteles ca afirmand despre tine ca sustii „pozitii definite, sustinute cu obstinatie de anumite forte politice, care s-au conturat in perioada urmatoare evenimentelor din Decembrie si contestatare al noii puteri provizorii instaurate atunci .” te considera fascist sau legionar ,ca asa le-a spus tuturor revolutionarilor adevarati .

    Apreciază

  23. Draga Radu Humor, nicdecum sa ma supar pe tine.
    Ai un sens haios al umorului, sincer citind primele randuri m-am prapadit de ras.

    Pai vezi asta-i e o obsesie cu „fascim-ul” Laegionari sunt cam 12 milioane de romani, cum dreaku sa duci un dialog cu asa zisul profesorul dialogului daca ma arunca in gura lui horia sima ?
    Ai dreptate despre Regele Mihai saracu de el de doua ori era alungat din Romania de ion iliescu, noroc ca l-a schimbat Constantinescu.

    HA-HA ASA-I nu era chiar asa de grav..

    Apreciază

  24. Vazand si postarile tale, Corneliu Zelea-Codreanu,Garda de Fier si Horia Sima(care-i mai mult de-al lor) a avut inca un motiv in plus. In fond tu ar trebui sa fi mandru,rusine sau teama sa le fie lor. P.S. N-am sa inteleg niciodata ca o fiinta cu biografia doamnei Chic,sa voteze in mai’90 cu Iliescu . Acum o inteleg,dar atunci refuz sa pot pricepe,cum ar spune un bun amic de-al meu. Sa nu inteleaga nimeni ca am nevoie de explicatii,prefer sa le caut si sa le gasesc eu (daca voi simti nevoia ), Cu bine,(e foarte placut la tine,avem varste diferite,dar gusturi asemanatoare…..)

    Apreciază

  25. Radule, tu te-ai uitat la „Taguri” ..ha-ha-ha..
    Imi este greu sa inteleg cum poate un om sa-i faca pe toti de legionari oare crede ca jigneste pe cineva? sau probabil profita – ca poporului roman i s-a spalat creierul de 50 de ani ?

    Chiar si eu am ramas surprins cum un taranist taranista din chic a votat cu iliescu, e cam ciudat, pe cuvant ca numai inteleg.

    Multumesc frumos.

    Apreciază

  26. ‘Prabusirile de sistem’ organizate de KGB si serviciile secrete occidentale in Europa de Est si Uniunea Sovietica au la origine tradarea sistemului comunist de catre Mihail Gorbaciov. Fie din ignorantza si prostie, avind o imagine fantezista despre capitalism, fie chiar si din postura posibila de spion si agent al Occidentului – sau foarte probabil si una si alta – Mihail Gorbaciov a facut acest tirg monstruos si criminal cu Occidentul oferind distrugerea sistemului comunist si trecerea tzarilor est-europene si ex-URSS in posesia mafiei capitalismului planetar. In a doua jumatate a anilor ’80 un adevarat ‘dans nuptzial’ culminind cu celebra intilnire de la Malta a avut loc intre tradatorul Gorbaciov si liderii cancelariilor occidentale, lideri care nu sint altceva decit interfatza mafiei capitalismului planetar.

    Asa ca nu Nicolae Ceausescu a tradat cauza socialismului si comunismului asa cum ar fi incercat sa ne convinga Ion Iliescu in unul din primele lui spiciuri rasuflat-‘revolutionare’, ci Mihail Gorbaciov a tradat cauza. Ocazie cu care, si conjugat cu sloganele de ‘Jos comunismul!’ repetate de prostimea din strada, a sarit si Ion Iliescu dintr-o barca in alta.

    Apar acum jumatati de adevar referitoare la lovitura de stat amestecate cu omniprezentele minciuni la adresa lui Nicolae Ceausescu si a regimului comunist. Scopul este de a intoxica in continuare publicul si de a-l face sa creada si sa inghita minciunile proliferate de propaganda occidentala in razboiul psihologic si informational impotriva Romaniei. Alaturi de vechea obsesie a lui Iliescu si a acolitilor sai de a-si fabrica ‘legitimitate’, nu trebuie sa uitam ca agresiunea impotriva Romaniei nu s-a incheiat odata cu lovitura de stat din 1989, ci abia atunci a inceput sub forma incisiva continuindu-se pina in ziua de astazi. Distrugerile si asasinatele care au avut loc in aceasta perioada pentru netezirea drumului se vor continua zeci de ani de acum incolo. In Romania CIA si serviciile secrete occidentale au front de lucru permanent si chiar ‘oamenii’ lor printre romanii vinzatori de tzara.

    Apreciază

  27. Monarhia este anacronica si nu reprezinta o solutie pentru Romania. Singura perioada istorica in care tzara a fost gestionata cumpatat si rational este perioada regimului comunist. Din pacate asaltul KGB-CIA din 1989 soldat cu lovitura de stat a facut ca trenul istoriei sa deraieze pentru Romania. Ce ne-a costat aceasta diversiune? Distrugerea economiei nationale, devalizarea si atomizarea unei mari parti din avutia nationala a Romaniei si pierderea suveranitatii nationale. Pentru cetatenii Romaniei locurile de munca sigure, siguranta unui acoperis si a unor oportunitati de viatza decenta. Daca n-am fi pierdut trenul am fi avut astazi un potential economic si social insemnat, iar la parcul rezidential al tzarii s-ar mai fi adaugat pe putin inca un milion de apartamente. Ce treaba are regele si monarhia cu toate astea? Cind a fost silit sa abdice a lasat in urma lui o tzara flaminda, analfabeta si in opinci. Duca-se pe pustie regele si monarhia! Noi avem nevoie in Romania de abolirea legilor nelegiuite ale capitalismului si de reinstaurarea sistemului comunist! Renationalizarea averii furate a tzarii si reconstruirea tzarii pe bazele umaniste ale statului socialist!

    Apreciază

  28. involutia 1989,
    Am citit mesajul tau cu atentie in ceea ce priveste lovitura de stat ai dreptate, da, asa e dupa abidarea regelui Mihai I au ramas milioane de analfabeti opincari, etc. Ceausescu a rezolvat problema, acum se descopera prin fel de fel de comisii parlamentare ca Nicolae Ceausescu n-a avut conturi in strainatate si ca nu a colaborat cu securitatea, deci era omorat degeaba.
    Dar capitalismul adevarat il gasesti la Liberalii Nationali. PNL.
    Multumesc frumos, si sa ma treci pe-aici.

    Apreciază

Comentariile nu sunt permise.