O imagine si un video care demonstreaza ca Presedintele Romaniei Traian Basescu este bataus de copii mici ! INCENDIAR!


Fostul premier susţine într-o postare pe blogul său, că deşi nu a văzut momentul în care Traian Băsescu l-ar fi lovit pe un copil la Ploieşti în timpul unui miting în 2004, crede că acesta a fost real, pentru că Băsescu însuşi şi-ar fi recunoscut greşeala.

“Filmul prezentat în aceste zile la televiziunile din România reflectă adevărul, chiar dacă nu am vazut exact ce s-a întâmplat între Traian Băsescu şi acel copil, în timpul mitingului electoral de la Ploieşti. Ţin minte foarte clar ce s-a întâmplat după aceea. Am părăsit locul concertului într-un microbuz, împreună cu Traian Băsescu şi cu câţiva lideri ai PNL și ai PD. Atunci, a început o discuţie despre faptul că Traian Băsescu ar fi lovit un copil în timpul concertului. Pe acest fond s-a manifestat o preocupare foarte serioasă din partea lui Traian Băsescu personal faţă de acest gest al său, la care el s-a referit ca fiind o greşeală”, povesteşte Tăriceanu pe blogul său.

Tăriceanu îşi aminteşte şi de faptul că povestea ar fi fost comentată atunci de presa. „Pe de altă parte, acel fapt era comentat şi de unii ziarişti aflaţi în apropierea scenei, în condiţiile în care în acea zonă fuseseră mai multe camere de luat vederi. Din această cauză, personal chiar am rămas cu impresia că unele suporturi media au făcut referire la acest subiect încă din 2004. M-am dus acasă în acea seară gândindu-mă la modul în care ar fi trebuit conceput un mesaj de scuze din partea lui Traian Băsescu pentru a doua zi. Totodată, mă întrebam în cel fel şi cât de brutal îl lovise pe acel copil. Am fost mirat în zilele următoare, atunci când am văzut că presa nu a relatat despre acest fapt. Am sperat că este posibil să nu fi fost un incident chiar atât de grav, pe cât mi se crease impresia. Timpul a trecut şi uitarea părea că s-a aşternut peste eveniment/incident. Cine mai credea că povestea va ieşi la suprafaţă intr-un astfel de moment … Poate decisiv!”, afirmă fostul preşedinte al PNL.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Lavinia Şandru, despre Traian Băsescu:E coleric, capabil să lovească un copil”

● Absolut. Toată lumea e de aceeaşi părere. Traian Băsescu este un personaj coleric. Toată lumea ştie asta. Şi staful lui totdeauna a ştiut să îi atragă atenţia. Adriana Săftoiu, cât a fost lângă el, i-a tot explicat: „D-le preşedinte, fiţi calm, d-le preşedinte, nu vă enervaţi, nu reacţionaţi în felul acesta”.

● Comportamentul coleric poate fi o scuză pentru gestul pe care l-a făcut?
● Poate fi la cineva comportamentul coleric o explicaţie pentru faptul că loveşte, pentru faptul că înjură, că nu tratează cu respect funcţia pe care o ocupă? NU. Cred că nu avem dreptul să acceptăm din partea nimănui violenţă fizică şi violenţă verbală. De alminteri, din partea şefului statului. Au mai fost şi alţi oameni politici care mi s-au adresat folosind cunvinte dure şi chiar vulgare.  

10 comentarii la “O imagine si un video care demonstreaza ca Presedintele Romaniei Traian Basescu este bataus de copii mici ! INCENDIAR!

  1. Am „calatorit” pe „strazi” colaterale si ajunsei si p-acilea, la Dv. in „ograda”. Am avut o surpriza sa constat ca mai „tineri” ca mine, fie ei si putini, cu toate resentimentele, sa gindeasca logic, sa faca deosebiri intre bine si rau, sau intre „binele de ieri” si „mai binele de azi”. Eu nu ma asteptam la revolutie, era greu sa admiti sa se mai schimbe ceva, si totusi am fost bucuros, la acel moment, asteptind vremuri mai bune. Aflasem despre polonezi si viata lor din anii premergatori revolutiei de la noi, grea si necontrolata pentru o perioada care a ajuns si in anii dupa revolutie. Cine si cui i-ar fi convenit sa ridice nivelul de viata al romanilor (si al „esticilor”) pe cheltuiala (ajutoare)sa, fara profit? Viata a scos la iveala ca „in jungla omeneasca comportamentul nu difera de al animalelor cind este vorba de supravietuire”. Am trait in anii dupa revolutie fara piete de desfacere, fara export si constrinsi, sa facem o politica a vietii dupa reguli stabilite de „occident”. Am supravietuit cu resturile de la „mesele copioase” ale lor facind muncile cele mai grele si neplacute, nepretuite, pe bani putini si cu demnitatea indatoratului.
    Vreau sa spun ca Revolutia a adus si obligatia supunerii fata de puterile care au conceput revenirea la un sigur sistem social si economic. Anii de dinainte de revolutie au format oameni fara sentimentul slugarniciei, prezent inainte de venirea comunistilor la putere si acum , tot mai mult, dupa revolutie.
    Eu nu mai sint ca inainte de revolutie. Aveam indatoriri dar si drepturi. Acum am mai putine. Dreptul si libertate la cuvint (oare?) si dreptul ca sa pot muri de foame (sau sa caut in gunoaie ca sa pot vietui). Nu am fost „cladit” sa ma „descurc” in dauna „vecinilor”,
    sa-i pacalesc, sa mint, sa fur, sa agonisesc pt. mine si familie.
    Interventia mea este pt. chipul de copil al acestui blog pe care l-am mai vizitat, pt. interesul aratat copilului lovit de un „presedinte” (nu de omul Traian Basescu), acum supus la diverse presiuni din partea „oamenilor presedintelui”. Fanii acestui presedinte vor sa-l scoata „basma curata”, si in cerbiciia lor uzeaza de toate mijloacele si motivele, chiar absurde si ilogice, inlocuind omenia lor cu fanatismul sustinerii lui TB.
    Un semn de intrebare pt. sloganul „veneratului” „La bine si la greu”!
    Cind a fost sau cind va fi bine (in 2020??) si pentru cine?
    La greu, de ce si cine, este sortit? presedintele si oamenii lui? Se vede asa ceva in viata lor? Binele este harazit lor, presedintelui, oamenilor din anturajul lui si familiilor lor. Greul este pentru poporul dus cu „zaharelul”, precum „animalele()de la circ”.
    Am experimentat in alegeri si a mai venit momentul unei incercari „in orb”. Doamne ajuta!

  2. Hai sa-ti spun de ce imi pasa cu adevat neinfectiosule:
    Imi pasa ca inainte de 89 Basescu asta al tau de care te-ai indragostit cu pasiune homosexuala, era printre cei 2400 de nomenclaturisti ai PCR. era inspectorul navigatiei civile, cu =rang de ministru de stat, numit cu aprobarea expresa a Elenei Ceausescu si cu binecuvantarea securitatii.
    Asa ca astuia, revolutia din89 nu i-a placut deloc, i-a incurcat socotelile de viata, fiindca era un tanar „cadru de nadejde”. adica turnator, lingau si profitor al sistemului.
    In zilele de 20-25 decembrie 89 el zice ca ‘a stat la televizor”.
    Nu-l cred. Cred mai degraba ca a stat ascuns sub calorifer sa nu-l beleasca revolutionarii. La Bucuresti am saltat cativa din atia si i-am cam cocosat atunci. La Constanta vad ca au fos mai putin vigilenti.
    e asemene este posibil sa fi fost unul din cei care s-au impotrivit, pe vremea aia le zicea teroristi.
    Asa ca neinfectiosule, daca iti pasa de sangele varsat atunci, nu-l mai spurca folosind numele de Basescu. El a fost impotriva revolutiei, n-are treaba cu noi. Nu-l cunoastem.

  3. dar de cele peste 1000 de victime de la revolutie nu va pasa, nu va isterizati sa stiti ca ilici a calcat peste cadavrele lor pt a prinde ciolanul puterii?

    da de cele aproximaativ 80 de victime (neoficiale) ale mineriadelor iliestiene, de ce nu va apuca criza de omenie? de ce nu strigati ca iliescu este o bestie?

    ovidiu, am lamurit si eu chestia asta la mine pe blog, te astept..

  4. Si astia 30% care l-au votat de ce sufera?
    Si roboteii astia de la pedele de ce maladie sun atinsi?
    E sigur ca bolile psihice nu sunt molipsitoare? Pana acum asa zicea psihiatria, ca nu se iau.
    Dar dupa aparitia televiziunilor si a internetului se pare ca se schimba multe. Oamenii nu mai folosesc preponderent cuvintele ca material al gandirii, incep unii sa gandeasca cu sunete, imagini, impresii generale, sloganuri repetate pana la nebunie si pana la impregnare in memorie.
    Asta face posibil sa asezi un asemenea „model” uman deasupra tuturor si influenta lui sa se amplifice pe zi ce trece.
    Va marturisesc ca niciodata nu am intalnit in tara asta mai multi imbecili decat in ultimii doi ani. Nebunia devine contagioasa, trebuie eliminat si higienizat focarul de infectie.

Lasă un răspuns

