WordPress, calculeaza „Top Lists” in mod eronat. O banda de mafioti. In Top Lists „Sugeţi pula, idioţilor!” locul 9″

Ieri 12 aprilie 2010, in total m-au vizitat peste 3000 de oameni, astazi pina la ora 19.44 –  m-au vizitat 1500, si nu sunt in „Top Lists” nici macar pe locul 100 nu sunt, acum trei zile m-au vizitat 500 si eram intre cele mai bune 10 bloguri din top. Am facut o mica verificare si pot constata ca bloggeri care sunt astazi in top list pe locul opt si noua, nu au depasit 800 de vizite.

Vreau sa mentionez ca in 2009, cand m-au vizitat peste 4000, de useri si 60 de mesaje intr-o singura zi, tot nu am fost in „TopLists”

Ziarul Libertatea cel mai citit ziar din Romania are in jur de 5000 de vizitatori pe zi. Ca sa nu fiu inteles gresit va spun ca eu nu scriu pentru raiting sau ca sa ajung pe listele din top.

Astia de la WordPress ori habar nu au de nimic ori o fac intentionat.

Imi cer scuze pentru cei 4500 de vizitatori care m-au citit dar eu nu pot sa scriu cand se face nedreptate.

Va doresc multa sanatate.

Ovidiu.

Sugeţi pula, idioţilor!

Ps. am nevoie de  ceva timp ca sa-mi salvez blogul si sa-l transfer .

7 comentarii la “WordPress, calculeaza „Top Lists” in mod eronat. O banda de mafioti. In Top Lists „Sugeţi pula, idioţilor!” locul 9″

  1. cea mai tare smecherie in constructii e sa-ti faci firma in Bulgaria…nu platesti TVA si nici forfetar. Se pare ca relatia intre cetatean si stat se transforma incet intr-o relatie sexuala. Statul ne-o trage pe la spate si noi cetatenii i-o dam s…Sa nu ne trezim precum in Biblie cu niste uriasi!! http://www.ceausescu.cc va invita la joc…

  2. E posibil.Cel mai mult am avut 2000 de vizitatori intr-o zi.Asta cand l-am bagat si eu pe Pacuraru cu filmuletul lui…mai degraba sunt suparat pe ze list…bagi 10 de clone,bagi mesaje la greu(1000) si in 2 saptamani maxim poti sa ajungi primul in ze list top.Ratingul se face in mare parte cu clone.

  3. Jaroslav Brejinsky,
    Tu de-fapt sugrezi ca fiecare om imi face un „bine” pentru trafic si da de o suta de ori click-uri, nu, nu este asa, de ce ? pentru ca WordPress imi face analize detaliate imi scrie exact de unde am fost vizitat, orele exacte si chiar fiecare click in parte are si o adresa html de unde a fost trimis.
    Si te rog sa ma crezi ca nu te mint, la subiectul despre care am scris era vorba de Ceausescu apoi doua ziare sau trei au preluat articolul Romania Libera, Apropo, si inca una, dar au mentionat si sursa adica eu, asa se explica de unde atitea vizitatori.

    Acest lucru nu se poate verifica pentru ca nu scrie adresa IP, fiecare blogger care are cont la WordPress, si bineinteles si blog are si posibilitatea sa modereze blogul din panoul de admin, tot din acest panou poti se vezi si traficul pe care-l ofera gratuit WordPress, este vorba de un program serios si de niste analize corecte pot sa zic chiar si profesionale. Eu nu cred ca sunt oameni care vor sa-mi faca un trafic mai bun. Clickurile despre care vorbesti nu au nicio legatura. Daca la mine in panoul de admin scrie alb pe negru ca pina la ora cutare m-au vizitat x oameni, atunci dupa asta ma pot orienta. Inca ceva tare important cand am vorbit de 1500 de vizitatori m-am referit la clickurile date la subiectul „Cum a scapat Ceausescu de la moarte” nu am scris TOTAL.

    Sa zicem ca asa este cum scrii, tot nu gasesc logica, daca ieri m-au vizitat 20 si eram pe lista din top, de ce la 150 nu ?
    Sanatate.

  4. Acei 1500 de vizitatori pe zi de care vorbesti sunt de fapt clickuri de la oameni care au accesat fie de mai multe ori situl fie pagini multiple. La fiecare click pe un link de pagina se mai incrementeaza contuarul odata. In realitate din 1500 abia daca sunt 50-100 useri distincti. M-am pacalit si eu mai demult cu numere mari de vizitatori si pina la urma mi-am dat seama ca se executa de fapt o contorizare eronata.

  5. Jaroslav Brejinsky,
    Ce vorbesti ?
    Tu nu poti sa intri in panoul meu de control, la Wrdpress exista panou de control poti sa vezi traficul, absolut totul , google e o prostie crede-ma.
    Eu am si alte bloguri dar exista un sistem de control nu google.

  6. Nu ai nici pe departe miile acelea de vizitotori „UNICI”. Nici Iliescu, nici Nastase nu ii are.
    Ca sa vezi citi clienti vin zilnic, saptaminal, lunar, pe situl tau trebuie sa-ti faci un cont la Google Analytics. Vei vedea ca mai mult de 100 cititori pe zi nu scoti.

Lasă un răspuns

