Noul dosar al lui Gigi Becali – procurorii ascultă şi telefoanele mobile din celulele celor arestaţi – Video.

Procurorii încearcă să probeze noi acuzaţii împotriva lui Gigi Becali. De această dată, probele sunt legate de înregistrări ale convorbirilor telefonice care ar fi fost purtate între unul dintre hoţii acuzaţi de furtul limuzinei latifundiarului şi un apropiat al său.

Potrivit Realitatea TV, convorbirea telefonică ar fi fost interceptată în seara de 3 februarie. Vizaţi de interceptări erau Nicolae Dumitraşcu, zis Amar, aflat în arestul Secţiei 6, cel care i-a găsit maşina lui Becali, şi David Stan, unul dintre presupuşii hoţi.
Discuţia s-ar fi purtat pe telefonul colegului de celulă al lui Amar, Grama – al cărui telefon era interceptat. Amar i-ar fi cerut telefonul să vorbească pentru o înţelegere în dosarul Becali, fapt sugerat şi de discuţiile dintre Dumitraşcu şi Stan. Procurorii nu precizează însă cum a ajuns un telefon mobil în arestul Poliţiei, în condiţiile în care, practic, deţinerea unui telefon în celulă e imposibilă.

„Hai să spunem adevărul”

Dumitraşcu Nicolae: Macedon unde este?

Vandana: Acasă.

Dumitraşcu Nicolae: Vorbeşte cu el şi spune-i că am vorbit cu românul, mă auzi? Mâine de dimineaţă, când vor veni aici, să meargă la el la palat pentru că am rezolvat treaba cu românul şi, în funcţie de ceea ce vor declara românii, să le dea banii acolo, după ce vor declara.

Nicolae Dumitraşcu: Mă, Davide, ascultă-mă cu atenţie, hai să spunem adevărul. Eu, când am trecut ca să merg la Gigi, am văzut maşina lui oprită pe dreapta. Atunci l-am anunţat că e maşina lui şi a venit şi a luat-o. Ascultă-mă ce-ţi spun cu atenţie!

David Stan: Aşa.

Nicolae Dumitraşcu: Eu, când am venit şi te-am găsit pe tine şi pe ăia, tu ai vrut să mergi cu mine la Gigi ca să-i demonstrezi că nu ai furat maşina.

„Dacă nu te-a ţinut nimeni, mâine o să chem avocatul să-i spui vorbele astea”

David Stan: Da, şi?…
Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Un comentariu la “Noul dosar al lui Gigi Becali – procurorii ascultă şi telefoanele mobile din celulele celor arestaţi – Video.

Lasă un răspuns

