6 ani m-a iubit o printesa si habar n-aveam

Eram un tinar vrajitor de 24 de ani, pe vremea cand inca lucram ca tehnician de electrecitate la o fabrica de ciocolata. Dimineata ca-n fiecare zi ma duceam la serviciu. Am facut schimb de ture cu colegul meu.

In aceasta perioada eram despartit de fosta mea iubita. In pauza de dupa masa, m-am dus ca de obicei sa mananc de pranz la o cantina, in timp ce mancam, a venit la mine un bucatar pe care il cunosteam (odata eram vecini), era si el tinar, mi-a zis daca am ceva timp sa vorbesc cu el despre ceva „important”, i-am spus cum sa nu dar l-am rugat macar sa-mi zica despre ce e vorba, nu a vrut sa-mi zica, dar din curiozitate am lasat masa si m-am dus direct la el in birou, a inchis usa dupa noi si a inceput brusc, imi spune: „Este o fata tare, tare frumoasa care vrea sa te vada zice ca te cunoaste demult” am stat doua trei minute pe ganduri oare cine e fata ? dupa aia chiar l-am intrebat care fata? cum o cheama?. N-a vrut sa-mi zica, imi povestea ca fata l-a rugat sa nu-mi spuna absolut nimic despre ea, dar a scapat si-mi zice ca fata este doar o studenta, atat stiam despre ea, si mai adauga ca la ora cutare va trece pe linga fabrica.

Curios asa cum sunt eu, am anuntat directorul ca am ceva urgent de rezolvat si trebuie sa plec ceva mai devreme, am primit aprobare, am iesit prin poarta din spatele fabricii, ma uitam dreapta, stanga, n-am vazut nicio fata, dar am asteptat inca vre-o 10 minute. dintro-data, am vazut o fata tare frumoasa inalta silueta cu parul lung, negru, ochii erau tot negrii patrunzatori (parca erau invelite in catifea), parea o fata tare frumoasa si fina parca era o printesa, mergand impreuna spre casele noastre ne-am apropiat unul de altu, eram foarte emotionat, nu stiam ce sa fac, s-o intreb ? s-o opresc ?. Pina la urma mi-a venit o idee s-o intreb cate e ceasul, si mi-a raspuns unu fara un sfert, nu am vrut sa-i spun cine m-a informat ca asa a fost de la inceput intelegerea dintre mine si prietenul bucatar.

Ne-am intalnit intr-o zi de primavara fermecatoare. Atunci, am mers cu dansa o bucata de drum, vorbeam cu ea despre ocupatiile noastre, am vrut s-o trag de limba dar nu am reusit cand am ajuns in apropierea casei mele i-am cerut numarul de telefon si mi l-a dat. Mi-am luat ramas bun de la ea si i-am zis ca seara o sun.

Am intrat in casa si mi-am zis, pe fata asta niciodata n-am vazut-o, oare m-a mintit prietenul? sau am dat din greseala de alta fata. M-am hotarat s-o sun, asa am si procedat, am stabilit o intalnire spre seara. Dar si locul intalnirii. Bun.

M-am imbracat smechereste m-am dat cu parfum Givenchy eau de toilette. Si am iesit la drum, eram tare curios. Am uitat sa spun ca fata mi-a zis cu ce va fi imbracata ca sa o recunosc. Bun. am coborat pe scari si am plecat spre locul destinat, in apropiere am vazut o fata imbracata intr-un costum elegant, imediat am si recunoscut-o, am inceput sa povestim, dar fata nu-mi zicea cum si de unde ma cunoaste, m-a intrebat cu o voce calda si fina, daca am o prietena (banuiam ca stia), n-am vrut sa o mint si i-am povestit adevarul. Am invitat-o la un restaurant, dansa a acceptat. La restaurant, m-am simtit ceva mai liber, si rusinea mi-a trecut imediat dupa un pahar, doua de vin….., am inceput sa vorbesc despre muzica in general, mai tarziu am inteles ca avem aceleasi gusturi, ii placea rock, era o fata tare sensibila, provinea dintr-o familie de intelectuali. in timp ce vorbeam cu ea Violeta imi povestea despre familia sa, si ca are o surioara si un frate mai mic si ca parintii ei erau divortati de 5 ani. Eu i-am povestit ca am o sora mai mica decat mine, dar este casatorita si are un copil, in surpriza mea dansa mi-a zis ca o cunoaste si stie chiar unde locuieste. Am ramas inlemnat, atunci am facut legatura, asta inseamna ca si pe mine ma cunoaste. Bun. Am intrebat-o cum o cheama, mi-a zis Violeta. Aveam la mine un buchet de flori si i-am dat-o. Am intrebat-o daca vrea sa fie prietena mea, Violeta n-a stat prea mult pe ganduri si a acceptat.

De atunci a devenit iubita mea, in restaurant am imbratisat-o strans, nu m-a respins, dar am simtit prin privirea ei ca este un foc de iubire si dragoste, am vrut sa o sarut dar mi-era inca rusine, mi-am zis cu alta ocazie, am iesit din restaurant. Pe drum povesteam fel de fel, era tare romantica, mi-a zis hai sa auzim putin Deep Purple, am intrebat-o unde ? La mine acasa, mi-a zis nu hai ca te invit la mine, in sfarsit am mers la ea, in casa erau doua prietene care o asteptau, dansa m-a introdus. A facut o cafea pentru toti, fetele aveau bun simt si-au luat ramas bun si au plecat. A venit mama ei o femeie formidabila, mi-a zis ca ma cunoaste dar si pe mama mea, m-am bucurat tare mult. Am ramas cu Violeta singur, a pus Deep Purple, Uriah Heep, si mi-a aratat albume foto cu poze, imi povestea despre actori, pictori, poeti. Era deja tarziu, i-am spus ca maine ma scol la ora 5 dimineata si am rugat-o sa nu se supere ca trebuie sa ajung in timp la serviciu. Ok. Mi-a zis. Am stabilit o alta intalnire pentru a doua zi dar la o discoteca din centru orasului. a doua zi am mers cu dansa la discoteca respectiva am invitat-o la un dans, am dansat cu ea strans dar am si sarutat-o.

Adevarul era ca eu inca o iubisem atunci pe fosta mea iubita, dar n-am vrut ca Violeta sa se sesizeze. Ca sa zic ca am jucat teatru. Nu pot sa zic.

De-fapt voiam s-o uit. Violeta era o fata tare ascunsa chiar misterioasa, mistica.
Asa au continuat intalniriile noastre timp de 2 ani. Odata la o intalnire la ea acasa am stat de vorba despre viata, dragoste si iubire. Si a inceput sa-mi povesteasca despre viata ei. Apoi imi zice tu stii ca eu te cunosc pe tine de 6 ani, am intrebat-o cum ? mi-a zis, tu cand erai soldat la 18 ani erai vecin cu mine aici unde locuiesc acum. Tu ai venit odata acasa de la armata si m-ai intrebat daca ti-am vazut parintii tai si m-ai intrebat daca nu cumva am vazut unde au plecat, adevarul ca tineam ceva minte, pe Violeta nicidecum, dar mi-am adus aminte ca intr-adevar am venit acasa si nu aveam cheia de la usa, ma plimbam pe strada ca sa treaca timpul crezand ca intre timp parintii mei vor ajunge acasa, dar adevarat am intrebat pe mai multi dar nu am tinut-o minte pe Violeta, dar facand o mica socoteala Violeta pe atunci avea 12 ani. asa ca-mi era greu s-o recunosc. Bun. Violeta imi zice hai sa ne plimbam putin in parcul Cismigiu, i-am zis bine eram tare bucuros, dar i-am zis nu ar fi mai bine la un restaurant? Nu. mi-a zis. Atunci am plecat strans imbratisati spre Cismigiu dar pe drum imi zice Violeta, hai sa ne oprim aici era o statie de tramvai ceva cam asa. Ne-am asezat pe o banca era ora 2 noaptea. Am sarutat-o cu ochii inchisi tinund-o strans in bratele mele si nu ne mai puteam dezlipi cateva ore. Sarutul era francez. „Sarutul sufletului”. Parca si natura se vorbise in seara aceea sa fie de partea noastra: era o noapte cu luna plina si fara nori. Aerul era inmiresmat, cerul plin de stele iar eu eram din nou sub vraja frumosului necunoscut. Violeta nu se desprindea, pina la ora 7 dimineata ne-am sarutat. Lumea ne vedea.

Nu stiu cum dar odata parintii mei imi spuneau ce mai te-ai sarutat ori intregi cu o fata? adu-o la noi s-o cunoastem si noi. Asadar am invitat-o pe Violeta la mine acasa, parintii mei au placut-o.

Dupa ceva vreme ne-am intalnit la ea acasa, atunci am ramas socat, Violeta mi-a aratat niste poezii de dragoste si mi-a zis citestele, ti le-am scris tie! am vazut niste poezii parca ziceai ca Lucian Blaga le-a scris. Toate poeziile erau compuse de Violeta si scrise ani de zile, si erau dedicate pentru mine. Violeta imi povestea; „in fiecare zi te visam ca ma strangi tare in bratele tale lipit de inima ta. Tare mult te iubesc, visul meu acum s-a indeplinit am vrut sa ramai lipit de inima mea,si eu de sufletul tau sa simt mirosul corpului tau, tare mult m-ai impresionat, te visam zi si noapte timp de 6 ani. Am stiut de iubitele tale si am plans”

Am ramas socat cum o fata poate sa iubeasca atata timp. M-a impresionat aceasta fata. Cum eu n-am stiut ca exista o fata pe acest pamint care ma iubeste atat de mult.
Odata am intrebat-o de ce tocmai pe mine ? Mi-a raspuns; „M-ai vrajit, fermecatorule”

Violeta mi-a povestit ca a avut un iubit dar in gandul ei numai eu existam.
Am incercat sa-i impac parintii dar nu a reusit. In sfarsit m-am impacat cu fosta iubita. Dar pe Violeta nu am uitat-o!
Dupa doi ani cu mine Violeta a plecat cu mama sa in Statele Unite.

O intamplare adevarata!

4 comentarii la “6 ani m-a iubit o printesa si habar n-aveam

Lasă un răspuns

