Vezi ce iubită avea fiul lui Gaddafi Saif al-Islam, superba turcoaică Ebru Sanci supranumita “Ailece Delilerdi”

Traducere sursa: bursadabugun.com
Modelul turc Ebru Sanci (28 de ani) a avut o relaţie de trei ani cu Saif (37 de ani), unul dintre fiii liderului libian Muammar al-Gaddafi (68 de ani)
Ebru Şancı: “M-am întâlnit în Londra cu Saif al-Islam. Relatia noastra a durat aproape trei ani. În dragoste cu mine. O astfel de relatie nu a fost pentru mine, aşa că l-am lăsat în 2008. După plecarea in Turcia, a venit să mă vadă.

Foarte spiritual, amuzant.
Dar pasiunea lui pentru femei, a făcut din el una interesanta. Relaţia noastră în timp ce am stat în Libia a durat trei ani. Am trăit în palate.

Am fost in Brazilia am participat la concursul de frumusete dar nu am castigat apoi pe scena internaţională, desigur, cu permisiunea mamei mele. Brazilia a fost prima competiţie la vârsta de 17 ani. Cu banii acumulaţi am plecat la Londra în 2001, am fost înainte chelner.

“L-am cunoscut pe Saif, fiul lui Gaddafi, în 2005, la Londra. Eu mă aflam acolo pentru că studiam la colegiul Regent. La doar 6 luni după ce ne-am văzut pentru prima oară, am devenit iubiţi şi m-a invitat să locuiesc cu el la palat, în Libia”
măcar nu se spăla singură

“Palatul este în Tripoli, un oraş despre care nu pot să spun că este frumos. De fapt, acolo e chiar o sărăcie inimaginabilă. Şocant era însă când, din acel lux, din clădirea care avea pe pereţi diamante şi aur, ieşeai într-un loc plin de mizerie, cu oameni extrem de săraci, amărâţi de ceea ce apasă asupra lor”, îşi aminteşte Ebru.

Cât timp am fost împreună cu Saif, acesta a fost foarte generos cu mine. A avut grijă şi de familia mea, căreia i-a cumpărat o casă foarte frumoasă în Turcia, şi am mers în multe vacanţe cu avionul său. Eram foarte îndrăgostită de el şi cred că şi el de mine”, e de părere turcoaica. Ebru a fost tratată în Libia ca o prinţesă. Servitoarele din casa lui Gaddafi nu o lăsau să facă absolut nimic, nici măcar să se spele singură.

Cât despre tradiţiile pe care le-a întâlnit în casa lui Gaddafi, în fiecare zi, la micul dejun, cei din familie serveau carne crudă, iar la celelalte mese, preparate din miel. Întotdeauna însă, carnea servită era proaspătă, adică servitorii lui Gaddafi sacrificau zilnic câte un animal, niciodată nepunând pe masă carne din ziua precedentă.

Nu vorbeam deloc despre politică, la nici un dineu care avea loc în palat nu se aborda acest subiect. De altfel, aceste aspecte nu se discutau în prezenţa membrilor familiei, ci într-un birou al lui Gaddafi, cu uşile închise”, îşi mai aminteşte Ebru.
Mai mult: Ebru Sanci, fosta iubită a fiului moştenitor al liderului libian, «Am stat la palatul lui Gaddafi»

Familia lui s-a opus căsătoriei

Din păcate, relaţia lor amoroasă nu a ţinut o veşnicie, aşa cum îşi propuseseră ei. Se spune că familia lui s-a opus căsătoriei, fapt care, de altfel, a şi dus la separarea lor în 2008. “Ne-am despărţit în 2008. Eu am plecat la New York, la universitate, iar el mi-a plătit, chiar şi după ce n-am mai fost împreună, toate taxele”, a adăugat Ebru.

Tatiana Marinescu, cea mai bună prietenă a lui Ebru

Românca Tatiana Marinescu, un model stabilit de ani buni în Turcia, este una dintre cele mai bune prietene ale fostei iubite a lui Gaddafi.
O cunosc pe Ebru de mulţi ani. Este un manechin celebru aici, în Turcia, însă relaţia cu Gaddafi a propulsat-o şi mai sus. E o fată foarte bună, are un caracter frumos. I-am povestit despre România zilele trecute şi a devenit foarte curioasă în ceea ce priveşte ţara noastră. Cred că, în această vară, va veni într-o scurtă vacanţă la noi”.

Muammar conduce Libia din 1969

Muammar al-Gaddafi, liderul suprem din Libia, e considerat unul dintre cei mai controversaţi şefi de stat din lume. Conduce această ţară din 1969, însă, în prezent, a declanşat un conflict armat cu rebelii libieni, în ajutorul cărora au sărit mai multe state membre NATO.

Nu a mai lăsat-o să profeseze

Ebru a câştigat titlul de Miss Turcia cu cinci ani în urmă şi imediat a devenit un model foarte bine cotat în Europa. Relaţia cu fiul lui Gaddafi, care a fost extrem de mediatizată în Turcia, nu i-a adus însă numai avantaje: Saif i-a interzis să profeseze pe durata relaţiei cu el.

Saif trebuia să preia frâiele imperiului ridicat de tatăl său

Saif (pe numele său întreg Saif Al-Islam Gaddafi) e considerat moştenitorul imperiului financiar şi politic construit de tatăl său. De profesie arhitect, pasionat de pictură, Saif a studiat la Tripoli, la Viena şi la Londra, e un diplomat respectat şi are o fundaţie umanitară care-i poartă numele. A mai fost implicat într-o relaţie cu actriţa israeliană Orly Weinerman şi e foarte bun prieten cu Prinţul Albert de Monaco. Saif mai are 6 fraţi şi două surori.

Beyoncé şi Lopez au cântat pentru dictator

Ebru Sanci îşi aminteşte că familia Gaddafi ştia şi să se relaxeze, în ciuda faptului că distracţia costa, uneori, milioane de dolari.

“Ştiu că la palatul de la Tripoli erau invitate vedete precum Beyoncé sau Jennifer Lopez”, povesteşte turcoaica. Evident, acestea veneau să cânte doar pe onorarii uriaşe.

Prima ar fi încasat de la familia Gaddafi trei milioane de dolari, iar a doua, cinci milioane.

Practic, Gaddafi şi ai lui nu-şi refuzau nici o plăcere, în timp ce sărăcia apăsa din ce în ce mai tare pe umerii libienilor aflaţi dincolo de porţile palatului de la Tripoli.

Lasă un răspuns

