Corneliu Vadim Tudor o calcă în picioare pe Oana Zăvoranu: «E o guristă, o muistă! Este o putoare de lăutar ţigan! Cine e maimuţa asta?»

DEX :muistă, muiste s. f. (peior.) femeie care practică contactul sexual oral (felația: a o lua în gură.).„Mă fetiţo, ţi-a luat Dumnezeu bruma de creieraş pe care o mai ai în tartacuţă? Stai în fundul tău acolo”
După ultimele incidente dintre ea şi mama ei, Oana Zăvoranu s-a ales cu un adversar redutabil: Corneliu Vadim Tudor. Sosit în platoul emisiunii „Acces direct”, politicianul a atacat-o extrem de dur pe vedetă.

„Tribunul” n-a putut fi temperat nici măcar de către moderatoarea Simona Gherghe: „Ce să-i spun unei persoane care îşi demonizează mama şi îi doreşte moartea? O ştiu de când era pe oliţă, regret că nu i-am pus oliţa-n cap! Dacă se luptă cu mine, e sinucigaşă, o compătimesc. Vrei să-mi scot mănuşile? Mă fac măcelar, mă scald în sângele tău, metaforic vorbind”, i-a transmis el Oanei.

Şi nu s-a oprit aici: „Încă o dată te întreb, cine e maimuţa asta? Este o mahalagioaică, crescută printre ţigani, care ridică râtul porcin la mine. Ce facultate a făcut, Drept? Drept în nas!” Şi operaţiile estetice ale Oanei au fost subiect de ironii: „Are tatuaje, are şuruburi, o duci cu magnetul! E o guristă, o m*istă. M-a făcut pe mine boşorog? Te făceam eu de mergi în patru labe!”

Vadim o compătimeşte pe Marioara Zăvoranu: „Să-i mulţumească Oana pentru ochii ei verzi. Vrea să-şi omoare mama şi să-i ia cimitirul. O atrage în capcană şi o face albie de porci. I-am zis Marioarei: «Ai făcut-o la beţie? Ce-i cu tine?». Venim din lumi diferite, eu am creat un partid pe care îl conduc de 20 de ani, Oana e nimeni, e un rahat cu moţ… bine, fără moţ! Pepe a fost un martir că a stat cu ea şapte ani, de n-o să aibă o statuie în Ferentari…”

Marioara Zăvoranu a primit o vizită surpriză chiar în timpul emisiunii: Tony, proprietarul apartamentului unde a locuit Oana până de curând, i-a adus flori. Un portbagaj plin! „Inima mea e răvăşită, dar îi mulţumesc. Nu mă aşteptam la vizita lui. M-aţi pus într-o situaţie…”, a spus Marioara. „Dacă e o gazdă bună şi l-a poftit în casă, să-l poftească şi în pat!”, i-a sugerat, în glumă, Vadim.
„Un om ca Oana Zăvoranu face rău societăţii. Eu am ţinut la copilul ăsta, o cunosc de când era pe oliţă şi acum regret că nu i-am pus oliţa în cap. Am apărat-o până acum, am ajutat-o. Când am văzut imaginile cu Mărioara cu perfuziile, mi-am adus aminte de mama mea, pe care am idolatrizat-o. Mărioara mi-a cerut ajutor aseară, m-a sunat să mă întrebe dacă să dea semnătură să plece. Eu am sfătuit-o să rămână acolo. Cu inima nu te joci. Eu o compătimesc pe Oana Zăvoranu, deci soţul o dă afară că îl înşeală. Lasă-mi copii în pace că te tund în cap ca la poliţie. Nu ştiu ce meserie ai tu. Eşti mahalagioacă la televizor. Pe mă-sa o bage în spital, pe administrator îl muşca de degete, acum se ia de Vadim Tudor. Stai dracului pe fundul tău! „, a spus vadim Tudor despre Oana Zăvoranu.

„Este o mahalagioaca, de proastă calitate, îşi permite să ridice râtul la Vadim Tudor. Este o analfabeta, scrie mi-au ca pisica. Câte operatii estetice are? Asta e o parazită, crezi că s-a înfundat. Dacă crede că o iubeşte lumea că a băgat-o pe maică-sa în spital se înşeală, lumea o urăşte. Nu este actriţă, este o guristă, este o mu**tă”, a mai completat Vadim.

Lasă un răspuns

