Evelyn Lory (Eva Slovíková) una dintre cele mai frumoase modele din lume. Galerie foto!

Naştere: 27 iunie 1984 Trstená, Slovacia. Înălţime: 170 cm Greutate: 54 kg Bust: 86 cm Talie: 63 cm Solduri: 94 cm
locuiesc în Praga, Republica Cehă.

Numele meu real este Eva, dar am folosit numele meu de scena Evelyn Lory. „Evelyn” este ceea ce prietenii mei din şcoală ma chemau de la şcoală şi „Lory”. Am ales ca al doilea nume, pentru că sună neobişnuit 🙂

După ieşirea din liceu, am început să lucrez ca economist. A fost incredibil de plictisitor, – nu pentru persoana activa ca mine. De aceea am luat de locuri de muncă de manager de marketing, cu o firmă care se ocupă cu componente de calculator, – în cazul în care cu siguranta mi-am dat seama că ca sa stau în birou nu este pentru mine.

În ianuarie 2004, prietena mea Silvia Saint ma întrebat dacă vreau să fac un casting pentru Playboy în Brno (CZ). I-am spus de ce nu? Şi am încercat. A fost într-adevăr neobişnuit să ma dezbrac în faţa atât de mulţi oameni, dar am realizat că nu am nici o problema cu ea. Chiar la faptul că turnare, mi-am spus – nu băiat-fată scene, maxim fata-fata. Două luni au trecut şi nu sa întâmplat nimic, aşa că m-am oprit sa ma gândesc la asta, dar multi m-au chemat de la compania de productie pentru selectarea mea ca sa să vin să fac o sesiune foto. Care a avut loc la Praga, a durat trei zile şi a fost fata-fata. Pot să vă spun că a fost un şoc mare pentru un amator! Dar am facut-o si compania de productie a fost entuziasmat, asa ca am fost sigura că ar trebui să continui la modelare.

După aceasta, totul a mers repede. Am întâlnit agentul meu şi în timpul anului, am avut de lucru mai mult decat ma asteptam. În cursul anului 2004, am avut o şansă să pozez pentru fotografii luate de multe de bine-cunoscute fotografi şi companiile de producţie şi, bineînţeles, am vizitat o mulţime de locuri interesante în Europa. Am avut fotografii luate cu bine-cunoscut, dar, de asemenea, mai puţin cunoscute modele, cu cele plăcute, dar şi cu unele neplăcute. Dar e ca si cum că, în orice fel de muncă, nu este?

Modelare din anul 2003

fiind în multe reviste: Revista FHM, Esquire, Reload, Cleo … şi am fost Playmate a Cehe ediţie a Playboy

am lucrat cu o mulţime de fotografi profesionisti: Alexander Paulin (DE), Chris Thomson (GB), Peter Jirmann jr. (DE), Roman Sluka (CZ), Branko Simoncik (SK), Richard Nowak (CZ), Milano Hladil (CZ), Bastian Leopold (DE), Nicolas Guerin (FR), Shaun Alexander (SUA)

Am făcut mai multe de publicitate: Henna PLUS (NH) – campanie de păr 2008, airsoft (SK) – calendaristic 2008
SISTEMUL CAR (DE) – Catalog de 2008,
ORION Versand Flensburg (Germania) – Catalog de 2008, Centrul de Ski Austria (AT), fotografii de publicitate, faţă de frumuseţe provocare (GB), POKER subţir (CZ), fotografii publicitare, Ferrari si Perini (SK), fotografii publicitare, Marwin Jeans (CZ), publicitate fotografii, James Bond – Denim sunt pentru totdeauna (dE), fotografii de publicitate pentru magazin exclusiv de blugi (Diesel, Replay, Dior, etc)

Am făcut o mulţime de calendare, unele expoziţii şi cărţi.

Această prezentare necesită JavaScript.


–––
Birth: June 27, 1984 @ Trstená, Slovakia Height: 170 cm (5’7”)
Weight: 54 kg (120 lbs) Bust: 86 cm (34”) Waist: 63 cm (25”)
Hips: 94 cm (37”) Eyes: Hazel Hair: Brown
My real name is Eva, but I use as my stage name Evelyn Lory. ‘Evelyn’ is what my school friends called me in school and ‘Lory’ I choose as the second name, because it sounds unusual 🙂

After leaving secondary school, I started work as an economist. It was unbelievably boring, – not for active person like me. That’s why I took the job of marketing manager with a firm dealing with computer components, – where I definitely realized that sitting in the office is not for me.

In January 2004, my friend Silvia Saint asked me if I want to visit a casting for Playboy in Brno (CZ). I said why not? And I tried it. It was really unusual to undress before so many people, but I realized that I have no problem with it. Right at that casting, I said to myself – never boy-girl scenes, maximum girl-girl. Two months passed and nothing happened, so I stopped thinking about it, but than they called from the production company selecting me to come to do a photo session. That took place in Prague, lasted three days and it was girl-girl. I can tell you it was a big shock for an amateur! But I did it and the production company was enthusiastic, so I was sure I should continue modeling.

After this, everything went fast. I met my agent and during the year, I had more work than I expected. During 2004, I had a chance to pose for photos taken by many well-known photographers and production companies and of course, I visited a lot of interesting places in Europe. I had photos taken with well-known, but also lesser-known models, with pleasant ones, but also with some unpleasant ones. But it’s like that in every kind of work, isn’t it?

Un comentariu la “Evelyn Lory (Eva Slovíková) una dintre cele mai frumoase modele din lume. Galerie foto!

Lasă un răspuns

