Silvana Brăgaru în fotografii nemaivăzute până acum. Vezi intrviu cu Silvana.

Ovidiu Bran: Silvana, povesteste-ne ceva despre tine. Silvana Bragaru: „Imi place Xavier Naidoo foarte mult…canta in limba germana…filme preferate am multe..dar prefer filmele de actiune si cele indiene imi plac foarte mult. Vreau sa raman in Germania..Dar merg si acasa o data pe an. Tatal meu vine de 2 ori pe an la mine si fratele la fel. Inainte sa fiu celebra imi doream foarte mult sa fiu model si sa pozez pentru Playboy.Imi place mancarea iraniana foarte mult. Dar si mancarea noastra. Si mai ales mancarea de mazare facuta de tata. Cat despre barbati..barbatii toti sunt diferiti.Imi place sa merg la fitness,la innot, sa merg cu rolele…Cat despre muzica nu am un gen de muzica preferat, imi place mult muzica linistita. Toate genurile…Andreea Teodorova. Imi place mult Antonia. Recunosc mai ascult si manele cand ma ia dorul de casa Darren Hayes. Nu lucrez pentru ca am mereu sedinte foto, reclame. Ovidiu: Silvana dimineata cand te scoli ce faci primul lucru? Silvana: Ma joc cu pisicutul meu. Ovidiu: Silvana, fumezi tigari? bei cafea? Silvana: Nuuu..nu am fumat si nici cafea nu am baut pana acum. dar cate un pahar de vin la masa mai beau. Ovidiu: Silvana ce ai sa faci la 30 de ani ai vre-un plan? Silvana: Eu as fi vrut sa fac o scoala de antrenoare de fitness. Ovidiu: in mass-media a aparut o stire ca ei 500 euro ptr. sedinta foto, e adevarat? Silvana Bragaru: O asta e o stire veche, primesc diferite sume, depinde cat de departe este locatia. Născută la 10 martie 1986 Târgu Jiu. Zodie:Pesti Domiciliu Nürnberg. Scoala Generala Pompiliu Marcea/ Nr 11. Liceul de muzica si arte plastice „Constantin Brailoiu” liceul cu program sportiv TG-JIU. Silvana Bragaru: Naltime:174 cm, Greutate: 62 kg, Dimensiuni: 95-65-95 Marimea la haine 38,la sutien 85 B;marimea la pantof 39,culoarea pielii maro ,culoarea parului negru,cat de lung e parul,foarte lung,culoarea ochilor caprui. Cine este Silvana Bragaru? Cand era mica, Silvana Bragaru era o fetita simpla si baietoasa. Era cuminte, ascultatoare si nu dadea atentie baietilor care ii dadeau tarcoale. In scoala gimnaziala a practicat atletismul la Clubul Sportiv Pandurii, apoi a intrat la Liceul Sportiv din Targu-Jiu, unde a jucat handbal, pe pstul de inter. Dupa doi ani s-a transferat la Liceul de Muzica si Arte Plastice „Constantin Brailoiu” din Targu-Jiu, la pictura. In clasa a IX-a a castigat titlul de „Miss” si, in ciuda faptului ca avea foarte multi admiratori, Silvana nu le-a dat atentie. A avut primul prieten la 18 ani, fiind si baiatul cu care si-a inceput viata sexuala. In urma cu trei luni cei doi s-au despartit din cauza faptului ca aveau o relatie la distanta de doi ani si nu mai functiona. Silvana Bragaru nu a iesit cu nimic in evidenta cat a stat in Romania.

Desi isi dorea sa ajunga fotomodel si se inscrisese la cursuri de specialitate, nu a participat la prezentari de moda si nici la sedinte foto. Dupa ce a terminat liceu, Silvana a mers in vizita la mama ei in Germania, iar dupa mai multe vizite s-a mutat definitiv. Acolo i-a fost usor sa isi gaseasca un loc de munca desi nu avea facultate. Primul job a fost acela de dansatoare, apoi a lucrat ca chelnerita in barul unui roman. Din banii castigati doreste sa isi cumpere o masina si sa isi schimbe mobila in propria locuinta, pentru care plateste o chirie de 400 de euro. Silvana Bragaru are o casa si in Danesti, satul Barza, construita de bunicii fetei: „Sper ca, intr-o zi, se va intoarce acasa. Important este sa fie sanatoasa si fericita oriunde ar fi. Noi ne-am gandit sa aiba o locuinta pentru ca este foarte important”, spune Lucretia Calota, bunica Silvanei. n urma cu ceva timp, mama Silvanei a trimis pozele fiicei sale la concursul organizat de „Bild” si a asteptat trei luni pana a aparut fotografia. Cu toate ca nu a sperat sa castige pentru ca erau multe fete frumoase inscrise, insa ea si inca o fata erau singurele brunete, Silvana Bragaru a fost aleasa dintre 1000 de concurente si a castigat premiul de 10.000 de euro si sansa de a poza in revista pentru adulti – Playboy. Ramanand la capitolul „viata amoroasa”, Silvana Bragaru marturiseste ca nu e tentata sa faca dragoste cu o femeie si ca in nici un caz nu ar vrea sa apara intr-un film erotic, chiar daca s-a dezbracat fara nicio problema in fata aparatelor de fotografiat.

Cel mai neobisnuit loc in care a facut sex este in masina, intr-o parcare, si conidera ca sexul este foarte important intr-o relatie. Bruneta senzuala recunoaste ca se mandreste cu sanii ei si cu parul, si sustine ca nu are niciun fel de operatie estetica, frumusetea ei fiind una naturala. Singurele lucruri care le-ar schimba la ea sunt tatuajele, despre care crede ca nu o mai avantajeaza. Silvanei ii place muzica lui Xavier Naidoo si are o pasiune fata de fotbalistul Christiano Ronaldo si actorul Nicolas Cage. Cat despre ce se intampla in Romania si in showbiz, iepurasul Playboy spune: „Monica nu trebuie judecata. Si-a vazut interesul. Altfel, nu auzea nimeni de ea. Stiu cum este in tara. Si eu, in cariera de model, am simtit ca trebuie sa fac niste compromisuri pentru a ajunge sus. Dar nu le-am facut. Eu una nu ma vad impreuna cu un batran. Nu m-as combina cu Irinei”. Rudele frumoasei Silvana Bragaru au numai cuvinte de lauda la adresa acesteia.

„Silvana este o fiinta educata, sensibila, cuminte si cu un suflet foarte mare. Nu fumeaza, nu bea alcool si nici cafea. Sunt foarte mandra de ea. Mi-a facut o surpriza foarte mare. M-a facut foarte fericita si cred ca mi-a prelungit viata cu 20 de ani. Este o satisfactie foarte mare atat pentru mine, cat si pentru ea”, o lauda Lucretia Calota, bunica acesteia. Tatal fetei, care este divortat de mama ei, considera ca secretul frumusetii fiicei lui consta in mancarurile traditionale romanesti la care nu renunta, in special cartofii prajiti, ouale si mancarea de mazare. Melania Mihai o da de gol pe Silvana Bragaru: „Era una dintre elevele mai retrase. Nu iesea in relief nici la carte, dar nici printre ultimii din clasa nu era.

Din cate imi amintesc, nu prea venea la scoala, dar tatal ei stia de ea cand lipsea. Ma anunta de fiecare data cand urma sa lipseasca, iar absentele le motiva cu adeverinte medicale. Era foarte curata si avea grija de tinuta ei. Era mai plinuta si nu-i dadeai varsta de 17 ani. Imi amintesc ca a urmat cursuri de modelling in paralel cu scoala”.

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comentarii la “Silvana Brăgaru în fotografii nemaivăzute până acum. Vezi intrviu cu Silvana.

  1. atata timp cat sti ce vrei de la viata, ce pretentii ai nimeni nu poate sa iti stea in cale pentru a iti indeplini visurile tu ai reusit… felicitari si banuiesc ca e doar inceputul 😛 mai ai multe de aratat succes 😀

Lasă un răspuns

