‘Caracatița de sifonat bani publici’ – Specializat în științele volanului, Dacian Ioan Pene a lucrat ca cenzor la o întreprindere județeană de utilaje agricole, furnizor Tel Drum

‘Caracatița de sifonat bani publici’ – Specializat în științele volanului, Dacian Ioan Pene a lucrat ca cenzor la o întreprindere județeană de utilaje agricole, furnizor Tel Drum, înainte să se angajeze la elită. “Director mecanizare” înseamnă ca soțul Nicoletei a gestionat logistica pe patru roți a companiei, ceea ce explică listele detaliate cu șoferii angajați de-a lungul timpului, contractele de leasing și flota – găsite printre actele ascunse.

Salariile au fost de top, firma le deconta benzina și reviziile la mașini, el – BMW, ea – Mercedes, or asta pe lângă bonusurile financiare de care se bucură prima gardă din managementul Tel Drum. Mai târziu, când și-a completat declarația de avere, Dacian a omis că Nicoleta lucrează pentru corporație.

Statul la masă cu cei mai bogați teleormăneni l-a consacrat pe Dacian în peisaj și nimeni din companie nu i-a simțit lipsa când a plecat. Partidele de vânătoare cu boșii au continuat. Bifa petrecerile firmei sau weekenduri în familie cu ceilalți directori.

Se mutase doar 3 kilometri mai încolo, șef la RAR Teleorman (Registrul Auto Român). Filiala PSD l-a propulsat în post când s-a rupt USL, înainte de prezidențialele din 2014. Directorul liberal trebuia înlocuit cu unul roșu.

RAR s-a născut anchilozat în birocrație. Înghesuiala de la centrele din țară și cozile infinite de mașini s-au împământenit la noi ca doina populară. Problema e că nu poți să-i eviți. Cât timp trăiești și ai mașină, indiferent că ești om sau SRL, trebuie să cari maculatură la instituția care reglementează circuitul automobilelor în natură. Inevitabil și de multă vreme, la punctele teritoriale RAR proliferează adevărate industrii locale de “rezolvat situația” pe pile. Miza e mereu economică.

Cu Dacian la RAR, Nicoleta s-a umplut de obligații. Printre documentele ei am găsit colecții întregi de acte auto de la diverse firme din țară.

Spre iarna lui 2016, Dacian a fost transferat din nou, de la RAR la ISCTR (Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier). Șef regional pe șase județe – Argeș, Buzău, Dâmbovița, Giurgiu, Prahova și Teleorman.

De data asta, mutarea a fost ceva mai palpitantă.

Locul tocmai fusese eliberat de Dănuț Cristescu, proaspăt ales în funcția de președinte al Consiliului Județean Teleorman (CJ), dar numirea lui Dacian a fost temporară. În timp ce definitiva întârzia, emoția creștea. Până la urmă, a scos artileria, întrucât Cristescu se lăsa mai greu. Îi dădea cu “seen” la mesaje și cam atât, nicio reacție

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s