Am avut o franţuzoaică…

Aceasta e o intamplare adevarata. Din pacate.
Sper frumoasa, sexi…
Fratilor va povestesc acum ce-am patit cand aveam  20 de ani si mi-am terminat studiile.
Dupa un timp scurt mi-am gasit un loc de munca ca tehnician de electricitate la o fabrica de ciocolata Recunosc eram cam rusinos si naiv, scopul meu era sa-mi adun o suma de banii ca sa pot calatorii in tariile europene din occident.
Bine, hai ca imediat intru direct la subiect.
Am trecut un examen pot sa zic cam greu, dar l-am reusit cu un mare succes si-am intrat in campia muncii unde turele m-asteptau sa-mi ordoneze viata.
Era un laborator care verifica calitatea ciocolatii, tiu minte ca doamnele si fetele mai tinere care verificau calitatea erau atat de frumoase si elegante si parfumate, pot sa afirm cu mina pe inima ca nu exista un barbat care rezista in fata lor.
Eu fiind atat de rusinos si tanar nu speram la ceva. Erau destui care le dadeau tarcoale.
Intr-o seara am plecat spre serviciu si mergand spre fabrica, in intunericul  drumului mi s-a alaturat o tanara care ma vrajit imediat cu frumusetea ei. Era atat de frumoasa parca era o papusa.
Am continuat sa merg alaturi de ea si inima imi batea cu putere ca nu stiam ce sa spun.

Tot ea a deschis discutia si cu o voce fina si calda, cu un accent frantuzesc m-a intrebat daca nu cumva cunosc directia fabricii de ciocolata.
Auzi la ea ce coincidenta.
Cu vocea tremurata i-am raspuns ca si eu merg la fabrica…
Pe drum mi-a mai pus tot felul de intrebari la care eu i-am raspuns si astfel timiditatea mi-a mai disparut.Cand am ajuns parca eram prieteni.
Ami vazut-o mai bine in lumina si vraja s-a accentuat cat era de eleganta si sexi.
O chema Antonia.
Va dati seama, inima mea ce s-a aprins.
Lucra la un ziar si venise sa faca un reportaj despre laboratorul nostru. Inca din prima zi s-a integrat in colectiv si statea de vorba cu multa lume …si noaptea venea sa stea de vorba cu mine… Ne imprietenisem bine.
A fost cea mai frumoasa perioada cand tura de noapte nu mi s-a mai parut un calvar.
In a doua, sau a treia noapte, nu mai tin minte stateam si lucram cand a venit la mine si m-a rugat sa aranjez niste lucruri intr-un colt al vestiarului.Cand am terminat si m-am intors ea era in fata dulapului ei si tocmai isi scosese halatul. Ramasese in chiloti si sutien.
Nu mi-am putut abtine un: ooooo!
S-a intors si zambetul ei cald imi spunea: vino… il tin minte si acum.
Va spun sincer cu nu am putut sa rezist  si am lasat orice urma de timiditate si in cateva secunde eram cu ea in brate si ne sarutam cu disperare.
Ma incinsesem si ma gandeam daca vine cineva sa ne prinda acolo, insa nimeni n-avea treaba cu noi.
Am petrecut cu ea noaptea in vestiarul  laboratorului de ciocolata.
Bineinteles ca tot ea a avut initiativa si dupa ce si-a scos sutienul am putut admira ce sani superbi si rotunzi cu sfarcurile mici avea.
M-a dfezbracat de halat si de celelate haine si nu-mi venea sa cred ca toate astea mi se intampla mie.
Parfumul intrase de tot in mine si eram vrajit.
Cand am ramas in pielea goala m-a tras spre ea si din priviri m-a indemnat sa-i dau si ei jos chilotii.
I-am apucat cu mainile si pe masura ce-i coboram ma aplecam si eu din genunchi pana am ajuns cu fata indreptul acelei zone…atat de dorite.
Avea un triunghi frumos si cum stateam eu si-l admiram am simtit cum imi impinge cu mana capul catre el.
Am apucat-o cu ambele maini de fundul ei tare si fata mea se mangaia cu parul ei pubian.
Tot ea m-a tras in sus si apoi s-a asezat pe spate pe o banca ingusta din vestiar.
Cand m-a tras catre ea eu am incalecat banca si acolo s-a desfasurat una din cele mai frumose intamplari de dragoste din viata mea.
Din pozitia aia am patruns-o adanc cand si-a incolacit picioarele in jurul meu.
N-a durat mult ca eram incepatori amandoi dar asa de bine ne-am strans in brate dupa, c-am simtit ca inima mea ii apartine pe vecie.
Acea noapte a fost prima dintr-un sir lung de nopti si zile petrecute in vestiar, dar si acasa la ea unde ne iubeam de cate ori aveam ocazia.
Ne placea tare mult la amandoi.Cand eram impreuna nu mai faceam nimic altceva, decat dragoste si tot ea era cea care ma inemna de fiecare data sa schmb pozitiile.
De atunci mi-a disparut si timiditatea si rusinea cand sunt langa o femeie frumoasa si nu ma gandesc decat la momentul cand…
Ca orice poveste frumoasa si aceasta a avut un sfarsit frumos…dar tragic.
Am luat-o de nevasta.
De ce tragic?
6 decembrie 2003

De Ovidiu Publicat în General