Pentru aceasta declaratie Traian Basescu „l-a arestat” pe Gigi Becali. ” Gigi Becali: „bă, băiatule, bagă-ţi minţile în cap”. Becali a mai spus că „toată lumea trăieşte numai în certuri şi în duşmănie şi în şucăre şi răutăţi şi praful se va alege de Băsescu. Dumnezeu nu o să-l ierte pentru ce face el cu ţara asta.”

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

17, octombrie, 2008
Gigi Becali, l-a atacat dur pe preşedintele României, Traian Băsescu, în timpul emisiunii „Realitatea te priveşte” şi l-a acuzat că îşi conduce prost ţara. Acesta a declarat că „Traian Băsescu a pus pe jar toată România şi de aceea stăm doar în duşmănie şi în certuri.”

Gigi Becali i-a transmis lui Traian Băsescu un avertisment, în direct: „bă, băiatule, bagă-ţi minţile în cap”. Becali a mai spus că „toată lumea trăieşte numai în certuri şi în duşmănie şi în şucăre şi răutăţi şi praful se va alege de Băsescu. Dumnezeu nu o să-l ierte pentru ce face el cu ţara asta.”

Becali l-a acuzat pe Traian Băsescu că îşi conduce prost ţara şi îşi trimite toţi adversarii la DNA. „El e cel mai curat, iar restul sunt la DNA. Toată flota s-a vândut, el nu ştie nimic, nu l-a chemat nimeni la DNA, dar restul sunt hoţi. Mie nu mi-e frică de el”, a mai spus preşedintele PNG, Gigi Becali.

Mihai Stoica: Nu mă surprinde valul de simpatie al oamenilor, eram convins că se va întâmpla aşa | Realitatea .NET

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Mihai Stoica: Gigi Becali nu este un pericol social
Fostul preşedinte al clubului Steaua a declarat că a fost impresionat de situaţia lui Gigi Becali şi, după câteva zile de tăcere, a considerat că este „Am fost impresionat când am văzut-o pe fata cea mare a lui Gigi stingheră, cu o mapă sub braţ. Am o fetiţă pe care o cheamă tot Teodora, care are aceeaşi vârstă şi nu m-am simţit bine să tac. Am crezut nu neapărat că e o glumă, dar că, astăzi, se va judeca recursul şi va fi liber, pentru că acum gluma se îngroaşă.

Chiar mă gândeam că poate îi servea perioada asta scurtă, nedreaptă în opinia mea, şi poate înţelegea şi el că e bine să nu mai vorbească atât de mult”, a apus Stoica care a spus că nu vorbeşte ca prieten al lui Becali, dar că acesta „nu este un pericol social”.

Potrivit lui Mihai Stoica, Becali ar trebui judecat în stare de libertate, nu în arest. Tot potrivit lui Stoica, decizia instanţei de menţinere sau respingere a hotărârii de arestare a lui Gigi Becali s-a luat luni seară pentru a se „încheia cu tot acest circ mediatic”.

„Mă surprinde că se prelungeşte perioada de arestare preventivă”, a adăugat Stoica în opinia căruia fostul său patron nu şi-a făcut dreptate singur.