Fiica lui Gaddafi, Aisha supranumită Claudia Schiffer a Africii de Nord, e pe front FOTO -VIDEO Aisha Gaddafi Aïcha Kadhafi عائشة القذافي


Fermecatoarea Aisha Gaddafi, de profesie avocat, a fost fotografiata in capitala Tripoli, printre soldatii si sustinatorii tatalui sau, urcandu-se pe un tanc.

Aisha, care flutura un steag verde si si-a acoperit capul cu un val, apare intr-o imagine complet diferita fata de cea cu care este obisnuita. Odrasla lui Gaddafi duce o viata de lux, purtand tinute create de marii designeri ai lumii, machiata si coafata, fiind numita „Claudia Schiffer a Africii de Nord”.
În plus, Aisha încă are un ghimpe faţă de occidentali. Sora sa adoptată, Hanan, 9 ani, a fost ucisă într-un raid la Tripoli, în timpul bombardamentului american din 1986.
M-am trezit în ţipetele surorii mele cu sânge ţâşnind peste mine”, povestea Aisha.

Fiica lui Gaddafi: „Mă simt în siguranţă cu tatăl meu”

S-a căsătorit în 2006 cu vărul său. În viaţa profesională a fost avocatul fostului dictator irakian Saddam Hussein şi a sprijinit IRA.

Cât despre iubirea pe care i-o poartă tatălui său, Aisha spune că nu poate să descrie sentimentele în cuvinte.
Lionel Richie a venit în urmă cu câţiva ani la Tripoli pentru a-i cânta la ziua de naştere. Aisha a fost desemnată de tatăl său să urmărească activităţile fraţilor săi – Sa’adi, Hannibal şi Saif al-Arab.
Aisha, fiica blondă şi glamouroasă în vârstă de 34 de ani a lui Muammar Gaddafi, a abandonat hainele de firmă pentru care are o slăbiciune recunoscută, şi-a pus văl şi, agitând pumnul, le-a vorbit de pe tanc, dintre soldaţi, suporterilor tatălui ei despre cât de mare om şi caracter este acesta.

Oricât de vestic şi-ar mări Aisha buzele sau şi-ar vopsi părul, ea are vederi extremiste pe care nu le-a ascuns niciodată. Avocată cu diplomă, „Claudia Schiffer a Africii de Nord”, cum i se spune, a fost una dintre cei care i-au asigurat apărarea lui Saddam Hussein şi a susţinut IRA, autoarea multor atentate teroriste.

Despre Aisha se spune că a intrat în rândurile soldaţilor lui Gaddafi, pe front, înfuriată de moartea fratelui ei mai mic, de 27 de ani, Khamis, ucis la începutul acestei luni. Ea si-a făcut apariţia sâmbătă, acoperită tradiţional musulman cu un văl, în mijlocul mulţimii care-l susţine pe tatăl său la Bab Al Azizia, unde a strigat de pe tanc că tatăl ei este „un mare om şi un mare lider”.

Întrebată despre drepturile omului încălcate de justiţia libiană, Aisha a răspuns că „aceste critici sunt complet nefondate” şi că „nu poate înţelege de ce oamenii spun asta”, scrie dailymail.co.uk. Aisha a mai spus si că-şi iubeşte tatăl „dincolo de orice închipuire”. „Oamenii uită că înainte de a fi un mare om şi un mare lider, este şi tatăl meu, priteneul meu şi fratele meu. Îmi este foarte apropiat şi eu mă simt aşa de în siguranţă când sunt cu el”, ii consemneaza declaratia de dragoste telegraph.co.uk. Naţiunile Unite i-au retras titlul de ambasadaor după ce a susţinut public masacrarea a mii de civili făcută de tatăl său de la declanşarea războiului civil.

Farmecul Aishei l-a servit in trecut pe Gaddafi. Aisha S-a intalnit cu liderii lumii, si l-a prezentat la evenimente spectaculoase. Dictatorul libian se mandreste cu faptul ca fiica sa este pusa in ziare ca fiind una dintre cele mai frumoase femei din lumea araba, alaturi de regina Rania a Iordaniei si sotia lui Assad presedintele Siriei Assad Asma. Aisha Gaddafi din 2006 se tine departe de ochii publicului. In acelasi an s-a casatorit cu verisorul lui Gaddafi, Ahmad al-Gaddafi Kowashi impreuna au trei copii, de atunci a disparut aproape in totalitate din mass-media. Aisha este o femeie placuta si calma, a studiat dreptul in Franta.

Aisha Gaddafi Aïcha Kadhafi عائشة القذافي

Aisha Gaddafi: „Oamenii uită că înainte de a fi un mare om şi un mare lider, este şi tatăl meu, priteneul meu şi fratele meu. Îmi este foarte apropiat şi eu mă simt aşa de în siguranţă când sunt cu el”
Aisha Gaddafi nascuta in iunie 1977


(S-D) Aisha Muammar Gaddafi, Pakistani Prime Minister Yousuf Raza Gilani’s wife Fauzia Gilani, Syrian President Bashar Assad’s wife Asma Assad, Qatar Amir Sheik Hamad bin Khalifa al-Thani’s wife Sheikha Mozah bint Nasser Al Missned, Turkey’s Prime Minister Tayyip Erdogan’s wife Emine Erdogan, Jordanian Queen Rania, Lebanese President Michel Suleiman’s wife Wafaa Suleyman and Vice Speaker of the Azerbaijani parliament Bahar Muradova pose for a family photo at the Istanbul Meeting in Support of Gaza in Istanbul January 10, 2009.
Supranumită “Claudia Schiffer a Africii de Nord”, Aisha este copilul favorit al lui Gaddafi. Şarmul ei chiar a determinat presa italiană să speculeze, în luna ianuarie, că ar fi avut o aventură cu Silvio Berlusconi, dar dincolo de imaginea fermecătoare, atent construită pentru ochii lumii, Aisha, de profesie jurist, este un personaj controversat. Potrivit The Telegraph, singura fiica a lui Gaddafi a fost desemnată de tatăl său să medieze disputele de familie şi să monitorizeze activităţile fraţilor săi.