Dallys Ferreira: Bărbaţii adevăraţi sunt cei cu muşchi !!!!!

DAallys Ferreira

Splendida Dallys Ferreira umblă cu cioara vopsită. Fosta Miss Playboy Paraguay recunoaşte că nu este blondă naturală şi că şi-a mărit sânii pe cale chirurgicală. Cu toate acestea, în spatele măştii de bombă-sexy se ascunde o fată simplă. O „guarani” care nu şi-a uitat originile.

Dallys ferreira

„Sunt ceea ce sunt, nimic mai mult. Nu ascund asta. Sunt o indigenă sălbatică, dar m-am civilizat. M-am modernizat. Din când în când, însă, iese la suprafaţă războinica din mine”, mărturiseşte splendida paraguayancă.

Dallys Ferreira

Când „războinica” rămâne însă închisă, Dallys este o fată normală, cu nevoi trupeşti, dar mai ales sufleteşti. Vrea să fie iubită, dar lasă de înţeles că nu este dispusă să facă vreun fel de compromis pentru acest lucru: „Există un mit urban care spune că noi, paraguayencele, facem cel mai bine sex oral. Nu am încercat niciodată şi nici nu o voi face vreodată, aşa cu nu pot băga mâna în foc”. Pentru ea, sexul e doar sex, nefiind dipusă să facă dragoste decât normal. „Nici sex anal nu am făcut niciodată. Funduleţul meu va rămâne neatins. Am grijă de el, pentru că este ca un diamant pentru mine. El m-a făcut celebră”, explică sud-americanca.

Dallys Ferreira
Momentan, frumosul „iepuraş” Playboy nu are un iubit. Spune ea, încă nu şi-a găsit jumătatea: „Vreau un bărbat carismatic, dar să fie şi macho. Să aibă muşchi şi corp atletic. E plină lumea de metrosexuali şi s-a cam uitat ideea de bărbat adevărat”. Stabilită în Buenos Aires de ceva vreme, Dallys propune o idee pentru a-i ajuta pe argentinieni. „E de ajuns o noapte cu o paraguayancă şi poţi uita de orice problemă, de asta vă asigur. Mai ales acum, pe vreme de criză, chiar simt că am putea să îi ajutăm pe fraţii noştri argentiniei să uite de probleme”, conchide tânăra de 24 de ani. 

Dallys Ferreira

Un comentariu la “Dallys Ferreira: Bărbaţii adevăraţi sunt cei cu muşchi !!!!!

Comentariile nu sunt permise.